zaterdag 12 mei 2012

Voor mijn lieve mams


Hai allemaal,

Eerst wil ik jullie graag heel hartelijk bedanken voor alle lieve feliciaties die ik heb mogen ontvangen voor mijn verjaardag van vorige week.
Ik heb ook zulke prachtige kaartjes gekregen! Ik ga er nog een foto van maken hoor en die laat ik dan samen zien met de foto's van de cupcakes en mijn kadootjes.

4 mei de dag voor mijn verjaardag kreeg ik al een eerste kadootje! Met het kaartje dat ik voor Corry haar verjaardag heb gemaakt, ben ik eerste geworden bij de challenge van Stampin for the Weekend en daarmee heb ik een super leuke stempel gewonnen! Leuk he!

De afgelopen week heb ik het even wat rustiger aan moeten doen, ben denk ik toch wat te druk geweest en heb op het moment behoorlijk meer pijn...
Ik hoop echt dat het snel weer wat beter gaat en dat ik weer wat meer tijd aan het bloggen kan besteden, ik hop wel jullie blogs langs maar van reageren komt het bijna niet, sorry......

En dan is het morgen al weer moederdag...tja ik vond dat ik het niet kon maken om met een gekocht kaartje aan te komen dus heb toch nog mijn best gedaan om een mooi kaartje te maken voor mijn mams.
Op de valreep laat ik hem jullie nog even zien. Morgen neem ik hem mee naar mijn moeder, ik heb haar net gebeld en gezegd dat ze even niet op mijn blog mag kijken, totdat we morgen geweest zijn, hihi!

Ik zag bij Marianne op haar blog deze leuke sketch en heb me hierdoor laten inspireren.

Het recept van het kaartje:

Designpapier: Pion Design - Lilly of the Valley (mijn moeder is gek op lelietjes van dalen en toen ik dit prachtige papier zag liggen wist ik gelijk,... dit moet het worden!
Stempel: Magnolia - hoe toepasselijk! Tilda princess of the vally
Ik heb haar ingekleurd met de Copic's

 
Op de voorkant zit een soort van envelopje met daarin een tag ( Go Kreate - Large Frames), met hierop een gedichtje.

 
Dit keer heb ik ook de binnenkant mee versierd. Op de linkerkant heb ik een vakje gemaakt waarin ik haar kadootje voor moederdag heb gedaan. Een leuk stansje van Memory box - Snowflake ornament.

 
En als het kadootje eruit is, blijven er nog drie tags achter met lieve gedichtjes. Op de rechterkant heb ik een blanco tag geplakt waarop ik nog wat lieve woordjes heb geschreven.

 
 
Op de achterkant weer mijn leuke naamstempel gemaakt door Marianne.

 
En hier nog even de verdere gebruikte materialen:

Magnolia Doohickey's: Romantic Lace, Swirly Butterfly en Bloomy Tag
Nestabilities: Standard Circles Large
Stansjes: Memory box - Fancy Blossoms en Creatable Hearts van Marianne Design
Pons: Martha Stewart - Monarch Butterfly
Versiering: Rijgsteekjes, Lint, touw en half parels en op de lelietjes van dalen heb ik Stickles Milled Lavender gedaan

Zo en nu maar hopen dat ze morgen blij is met haar kaartje! Vast wel.....
Na de cupcakes ben ik helemaal besmet met het bakvirus (nou ja bakken), ik heb vanavond nog chocolaatjes gemaakt voor mijn moeder. Echt super leuk om te doen, het malletje komt bij de Action vandaan.
Het is nu inmiddels laat en donker, maar morgen maak ik er nog even een foto van en plaats hem dan nog bij dit bericht.

(Hier de foto's nog even, ik heb de kaart in een pakpapiertje gedaan met een vers lelietje van dalen uit de tuin erop! In deze verpakking kreeg ik vorige week mijn verjaardagskaart van mijn ouders, hihi! En uiteraard een foto van de chocolaatjes! en een zakje met cupcake topping, mijn moeder wil ook aan het bakken!)

 
 
 
Voor alle mama's onder ons, laat je morgen lekker verwennen en geniet van deze dag!
Ik ga mijn mams lekker verwennen, dat heeft ze wel verdiend!
In mijn vorige post zei ik al, dat ik me gelukkig mocht prijzen om mijn beide ouders nog te hebben en wat is er dan fijner om dit nog eens even extra te benadrukken op zo'n speciale dag!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

* Midweekmagnolias - Monotone/Chrome
* Crafty Creations - Frame it!
* DYSU Challenge Blog - Use a Flower
* The Dutch Magnolia Chickies Challenge blog - Moederdagkaart
* Stampin for the Weekend - no less than 4 layers
* Sweet Stampin Challenge - Flower Power
* Scrap & More - Voorjaar (het lelietje van dalen komt voor in mijn designpapier en stempel en dit bloempje wordt ook wel "mei-klokje" genoemd, deze prachtige klokjes verschijnen in het voorjaar in de tuin, ook de zwaluw op mijn designpapier kondigt de lente aan!)
* Magnolia Challenge blog - Moederdag


Bedankt weer voor jullie bezoekje en al jullie lieve reacties elke keer weer, ik lees ze met zoveel plezier, dank daarvoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten