maandag 21 mei 2012

Beloofde foto's

Hallo allemaal,

Hier dan eindelijk de beloofde foto's van mijn verjaardag!
De foto's van de kaartjes die ik gekregen heb, houden jullie nog van me tegoed, ze staan nog zo mooi te pronken op het schap in de kamer!

Op onderstaande foto zien jullie mijn (scrap)kadootjes die ik gekregen heb.

 
En jullie hebben de eerste foto vast al gezien maar deze prachtige Storage Tray's heb ik gekregen van mijn ouders, wat zijn ze gaaf he!
Deze tray's kun je bestellen bij Made by Soraya, je kan ze helemaal zelf samenstellen naar je eigen wensen. Het wordt als een bouwpaketje geleverd maar er zit een duidelijke werktekening bij en dan zit het zo in elkaar. Je kan het hout eventueel nog bewerken maar ik vond dit eigenlijk wel mooi zo.
Maar pas op! Het werkt wel zeer verslavend, ben al aan het kijken of ik hem nog kan uitbouwen! Heerlijk al die vakjes en lade's!


 
 
 
 

Dan ook nog wat foto's van the making of.... cupcakes! Ik bak wel vrij regelmatig maar dit was de eerste keer dat ik cupcakes gemaakt hebt, wat super leuk om te doen zeg!

 
 
 
Nina de dochter van mijn vriendin was zo lief om me te komen helpen met het versieren.

En dan hier het resultaat van het harde werken:

 
 
Op mijn verjaardag zelf had ik ook goede hulp van mijn zus Yvonne!(Lonne)


Volgens mij hebben jullie zo wel een beetje een indruk gekregen.... toch? De foto's zijn alleen helaas niet allemaal van een geweldige kwaliteit...

Nu gaan we weer hard aan het trainen om de calorietjes eraf te krijgen, hihi!
Volgens mij kan ik wel zeggen dat ik er een verslaving/hobby bij heb, Cupcakes maken, jummie!

Gezellig dat je weer bent langs geweest en tot de volgende blogpost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten