vrijdag 4 mei 2012

2 words....Faith Full

Hallo allemaal,

Daar ben ik nog even snel, tussen de voorbereidingen van mijn verjaardag door, om jullie het kaartje alvast te laten zien dat ik voor mijn lieve vader heb gemaakt voor vaderdag.
Ik weet het, eerst komt moederdag nog.... maar ik zag de sketch bij de Dutch Card Lovers en zag het kaartje helemaal voor me. Gelijk gebruik gemaakt dus van deze inspiratie vlaag, hihi!

Nu maar hopen dat mijn paps even niet op mijn blog kijkt.
Het kan trouwens maar zo zijn dat hij hem al heeft zien liggen, al een paar keer afgelopen week kwam hij onverwachts aan, mijn tafel ligt eigenlijk altijd wel bezaaid met scrapspul voor een kaartje of iets waar ik mee bezig ben, zo ook dit kaartje.
Maar goed, volgens mijn moeder heeft hij niets in de gaten gehad...

Dus paps nog even geduld maar straks is deze voor u!


U bent een vader uit duizenden en ik ben gewoon heel dankbaar dat ik uw dochter mag zijn! Altijd staat u voor ons klaar, niets is te veel.
Mijn vader en ik hebben niet veel woorden nodig om elkaar te begrijpen en dat voelt zo vertrouwd, zo fijn! Ja soms mag je daar best eens even extra bij stil staan.... Ik ben een gelukkig mens, om mijn beide ouders nog bij me te mogen hebben! En ik kan alleen maar hopen dat dit nog vele jaren zo mag zijn.

Goed, over naar het recept van het kaartje...

Designpapier: S.E.I. uit de serie Juliette
Magnolia Doohickey's : Leaf & Swirl
De Rozet is gemaakt met een stans van Tim Holtz, mini rozettes
En de tekstempel is een digi

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van de Dutch Card Lovers

Dan ga ik nu snel verder met de voorbereidingen voor mijn verjaardag, morgen is het zo ver, dan word ik 44 jaar! Afgelopen dagen heb ik al diverse, ook onverwachts, lieve kaartjes mogen ontvangen! Ik ga er nog een foto van maken hoor om aan jullie te laten zien. In ieder geval allemaal alvast heeeel erg bedankt!
En nu de keuken in! Ik ga voor het eerst cupcakejes bakken en versieren, de dochter van een vriendin komt me gezellig helpen met versieren, ben heel benieuwd! Ook daar zal ik foto's van maken!

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog, geniet van het weekend en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten