zondag 12 februari 2012

You make my heart sing


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag het Valentijnskadootje laten zien dat ik voor mijn ouders heb gemaakt.
Vorig jaar februari zag ik bij Suze op haar blog dat ze een heel leuk chocoladedoosje had gepimpt. Ik zag deze doosjes weer staan bij de Hema, zo kwam ik op het idee om dit doosje voor mijn ouders te maken.

Het recept:

Designpapier: Little Yellow Bicycle - Sweet Love
Stempel: Magnolia, uit de serie Sweet Crazy Love - Tilda with cozy Heart
Inkleuren: Copic's


Tekststempel: Nicole
Nestabilities: Heart Circles
Versiering: diverse roosjes


Ik vind het papier erg mooi en het kwam zo leuk uit met het vogeltje en de tekst precies bij het venster dat ik het zonde vond om er verder te veel versiersels op te maken. En ach, de inhoud ziet er toch ook al heel feestelijk en jummie uit!!
Gisteren heb ik het doosje aan mijn ouders gegeven dus vandaag kon ik het op mijn blog plaatsen.

Met dit doosje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges

* Liefde is... Challenge - Valentijnsdag
* Scr@p-Cards Challenge-blog - Valentijn
* Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
* Stamp with Fun - Liebe
* Magnolia-Mania Challenge - Alles geht
* Deep Ocean Challenge - Love You!

Ik heb nog een paar Valentijnskadootjes gemaakt maar die kan ik hier nog niet laten zien omdat ik ze nog moet geven. Begin volgende week kom ik dus nog een keer terug om ze te laten zien. Ik heb een pakje naar mijn zusje Lonne gestuurd voor haar en haar vriendin Coosje en ik heb er op geschreven dat ze het pas dinsdagavond (hun vaste scrapavond) samen mogen uitpakken. Ze belde al dat ze het had ontvangen en super nieuwsgierig is wat er in zit, nog even geduld zusje! hihi!

Ik hoop de aankomende week ook weer kans te zien om reacties op jullie blogs achter te laten. Ik bekijk jullie creaties wel hoor, maar ik moet nu echt nog even keuze's maken omdat ik nog steeds niet te lang kan zitten. Dit keer ging het scrappen even voor...

Nog een heel fijne zondag gewenst en bedankt weer voor jullie bezoekje!
Tot snel.

35 opmerkingen:

  1. Wauw Marianne, dit ziet er echt super leuk uit.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel er leuk Marianne en lekker die chocolaatjes. Dames ik heb de overige creaties al mogen bewonderen en het is heel erg mooi geworden, helaas niets voor mij. Maar verschil moet er wezen hihi. De schoentjes vind ik ook erg mooi gekleurd! Je zou het niet zeggen met Copics, ik vind het een beetje distress achtig.
    Lieve groet
    Angelique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk zeg. Ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een prachtige creatie, zeg! Wat een leuk idee! Dat zullen je ouders vast erg waarderen....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marianne
    dit doosje ziet er echt prachtig mooi uit en zonde om alle jammiejammie op te eten:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. YooHoo, daar was je weer !
    En met wat voor een prachtige creatie!
    Ik weet zeker dat dit enorm in de smaak zal vallen bij papa en mama.
    Zoals je net op skype kon zien zitten de pakjes nog dicht; maar het is wél de kat op het spek binden hoor.
    Ik meld me dinsdag nog wel.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gemaakt! en hobbyen is ook ontspanning!
    Lekker dat je het weer kan doen.

    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hij is super mooi en de heerlijke dingen die er in zitten ,
    Probeer ik voorlopig nog te laten zitten.
    We staan er steeds naar te kijken ,Pap en ik ook!!!!
    Liefs en knuf van ons Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig doosje heb je voor je ouders gemaakt, Marianne......
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super uit, ben benieuwd naar de rest! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,
    Leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...Je creatie ziet erg leuk (en lekker;0) uit! veel suc6
    en graag tot een volgende keer!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief dat je dit voor je ouders gemaakt hebt om ze te bedanken! Het ziet er heel mooi uit. Snap dat je zus ook nieuwsgierig is.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kadootje! Heel erg leuk om iemand kado te doen.
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt hoor.
    Ziet er uit om te watertanden.mmm

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er superleuk uit,leuk om zo kadootjes te maken.Knutselen is belangrijker dan reactie bij ons achter te laten.Geniet maar van de kleine momenten dat je kunt knutselen.
    liefs agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Enig Marianne en idd super leuk hoe het vogeltje zo precies bij het "raampje" zit. Daar hoef je verder echt geen fratsen meer mee uit te halen want de hartjes-lekkernijen zijn veel te leuk om te laten zien!
    Je maakt het voor Lonne en Coosje wel heel spannend, hihi!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi doosje, prachtig gemaakt. En wat zien die chocolaatjes er leuk uit!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card!! Thank you for joining Stamp with Fun and Deep Ocean this week.
    hugs tina46

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk en lief doosje en gevuld met wat lekkers. Zullen je ouders vast erg leuk, lekker en vooral heel lief vinden.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat super mooi gemaakt!!! Geweldig leuk en lief kadootje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marianne, Oooh dit is ook al zo'n leuk doosje van de Hema om te pimpen! Zit even rond te kijken bij iedereen en zie dat de chocolade doosjes van de Hema helemaal trendy zijn onder ons scrappers! ;-)) Heb er zelf ook net een gemaakt in hartvorm en ook vanavond geplaatst! Zo grappig om te zien. Ga er nog twee maken, het is gewoon een superleuk cadeautje om te geven! Deze van jou is heel mooi zeg, zo leuk dat vogeltje dat net voor het venstertje langs gaat! Lief stempeltje ook en zo mooi van kleur. De chocolaatjes zien er errug lekker uit, ik moet me telkens beheersen om er niet stiekum eentje uit het doosje te halen ;-)) Lieve groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig doosje Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lief! Een mooi en heerlijk kado!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marianne,

    Wat een leuk idee is dat en ik denk dat je ouders het een leuk valentijns kadootje vinden.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is fijn om te zien en lezen, dat je weer kunt scrappen, ook al houd je het nog niet heel lang vol. Gelukkig herstel je rustig aan! Ik wens je verder ook veel sterkte en geduld.

    Je creatie voor je ouders is echt erg leuk! Een idee om te onthouden. Zoiets maakt een cadeau veel persoonlijker.

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marianne wat een schattig doosje heb je er van gemaakt, en wat grappig dat je nog wist dat ik hem ook had bewerkt, hiii hij staat hier nog alleen leeg ik had hem voor mijn man gemaakt maar de inhoud is op hoor ;)
    Maar die van jou vind ik geweldig en wat leuk zo die vogel uit het papier, daar zullen je ouders vast blij mee zijn.
    Ik ben benieuwd naar je andere creaties.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanks so much for sharing your wonderful talents with us at Papertake Weekly, and I hope you join us again soon! Good luck!
    hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OOO wat leuk en lekkerrrr!! Dat is nog eens leuk cadeau!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat heb je mooi gedaan! Inderdaad hoeft het niet drukker omdat je door het raampje de inhoud al ziet. Mooi cadeautje, Marianne!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooh wat is dat leuk geworden zeg! Heel erg mooi gemaakt Marianne!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow wat een mooi cadeautje heb je gemaakt! Leuk ook met de chocolaatjes er in, ziet er super uit!
    Tot morgen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. beautiful gift thanks so much for joining us at deep ocean this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen