dinsdag 14 februari 2012

Henry behind huge heart


Hallo allemaal,

Daar ben ik dan met mijn beloofde Valentijncreaties!
Vanavond zullen Lonne en Coosje het pakje openmaken en ik hoop dat ze blij verrast zullen zijn met de Tic-Tac doosjes.
Ik heb er in ieder geval heel veel plezier aan beleefd om ze te maken.

Op het blog van Whiff of Joy kwam ik deze leuke tutorial tegen. Mijn zusje Lonne heeft eigenlijk altijd wel een doosje Tic-Tac in haar handtas zitten en zo kwam ik op het idee om deze Tic-Tac doosjes voor Valentijn te maken.

Het recept:

Designpapier: Making Memories - Je 't adore (Lonne) Prima marketing - Celebrate with Jack & Jill (Coosje)
Stempel: Whiff of Joy - Henry behind huge heart (mini uitgave)
Inkleuren: Copic's



Nestabilitie: Classic Scalloped Circles Large
Doohickey's: Wild Strawberry Flower & Leaf
Alfabet letters: Sizzix Tim Holtz - Typeset
Versiering: het prachtige lint komt bij Scrap & More vandaan, het laat zich zo mooi strikken! De charms komen van Ria, verder heb ik nog plakparels en eyelets gebruikt



Naamstempel: is een digi van Sandra

Met deze doosjes wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

* Scrap & More - Valentijn/Liefde
* Scrap-C@rds Challenge-blog - Valentijn
* Dutch Dare card Challenge - Valentines/Love
* Simon says Stamp Challenge - Love is in the air
* Addicted to Stamps Challange - Valentinstag / Liebe
* The Squirrel and The Fox Challenge - Valentine's Day
* Magnolia Mania Challenge - Geschenkbox

Ik wens jullie allemaal een heel liefdevolle Valentijnsdag!

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke valentijndoosjes zijn dat geworden,daar zullen ze best blij mee zijn. Ook dat op allebei de doosjes hun eigen naam op staan.Heel erg leuk.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik heb ze in het echt mogen zien, ze zijn echt zo schattig. Leuk gedaan Marianne!
    Xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze super leuk zeg!!!! Bedankt voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    Wat een geweldig leuk idee is dit. Erg mooi gemaakt!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk idee zeg! Heel mooi gemaakt ook, mooie kleurtjes! Ik heb trouwens een verjaardags candy op mijn blog staan! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige cadeautjes, erg mooi Marianne!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zien er schattig uit zeg.
    Zullen ze zeker blij mee zijn.

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze alvast geweldig mooi geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n ienemiene doosje en zooooooooooo beeldig versierd, was het geen onwijs gepriegel Marianne?? Ik heb ook altijd een tictacje in mijn tas, wat een armoe nu ik dit heb gezien, lol!!!!

    Hoop dat je vandaag een hele knusse dag vol liefde hebt!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige doosjes en wat een superleuk cadeautje, hier ga je mee scoren! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn prachtige doosjes geworden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ze zijn echt heel gaaf geworden en ik heb ze in het echt gezien natuurlijk!Het is een heel origineel cadeautje en ik weet zeker dat Yvonne en Coosje er helemaal blij mee zijn!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat schattig! Super mooi, dat gebruik je met liefde.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat super leuk zijn deze cadeaus!


    erg leuk gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee en schitterend gemaakt.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAUW wat super lief zeg, heel erg leuk gemaakt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superschattige doosjes Marianne! Heel mooi gemaakt! Dit gaan de dames echt geweldig vinden! Lieve groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat zijn die geweldig leuk zeg!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige doosjes Marianne daar zal je zus en haar vriendin vast heel blij mee zijn, ohh en wat heb je ze prachtig afgewerkt geweldig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hej hej,
    Nou, je bent "live" bij het moment van openen aanwezig geweest.
    Alleen onze gezichten waren niet zichtbaar, maar de brede glimlach kwam vast door de telefoon heen!
    Je weet me toch iedere keer weer te verrassen hoor!
    Dat iemand de moeite neemt om zoiets moois voor je te maken is toch wel héél speciaal.
    Dankjewel lieve zus.

    Knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige doosjes heb je gemaakt Marianne!
    Wat een leuk idee en wat heb je ze super leuk gemaakt!
    Had dit nog niet eerder gezien.
    Hoe gaat t met je verder?
    Take care of yourself lieve meid!
    Liefs,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Adorably crafted and extremely creative! Nicely done. :)


    Thank you SO much for playing along with us at The Squirrel & The Fox for our challenge.
    Good luck to you and we hope you come back next week to play along again.
    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je super leuke tictac doosjes gemaakt!! Heel leuk idee en prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vergeet ik nog te zeggen, bedankt voor het meedoen met ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very clever and great little Valentine's gift. thanks for playing along at DDCC.
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. These are both so gorgeous, love the image and colouring. Great idea. Thanks for playing with us at the Squirrel and the Fox, blessings Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great valentine treats. Thanks for playing the Dutch Dare.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous gift boxes, so sweet :)
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk, je moet maar op zo'n idee komen!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heb even niet goed opgelet en is me deze prachtige creatie ontgaan.
    zo wat is dit super leuk gemaakt Marianne. toppy en erg leif.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen