woensdag 22 februari 2012

Happy Birthday Angel!


Hallo allemaal,

Vandaag is Angelique jarig, van harte gefeliciteerd meis, nog heel veel gezonde, gelukkige en liefdevolle jaartjes toegewenst en uiteraard een heel gezellige dag!
Het kaartje heeft ze inmiddels ontvangen dus ik kan hem nu ook aan jullie laten zien.

De sketch die ik gebruikt heb is van Whiff of Joy.


Zie je de schaduw...Jawel er was even een zonnetje! Laat het voorjaar maar komen!

Dan hier nog het recept van de kaart:

Designpapier: Maja design - Fika
Stempel: Whiff of Joy - Mini stamp Henry Hugging, ingekleurd met de copic's



Tekststempel: Mini clear stamps van Kaisercraft
Nestabilities: Standard Circles Large
Versiering: Kant, roosjes, plakparels, de strik is gemaakt met het mooie lint dat je kunt kopen bij Scrap&More. Ik heb de strik (met dubbele lus) gemaakt met de Bow Easy, echt een super handig hulpmiddel om een mooie strik te maken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

* Whiff of Joy - de sketch
* Bunny Zoecrafts - Celebrations
* Addicted to stamps - Geburtstagkarte mit punkten
* Ge-We Hobbychallenge - kaart met bloemen
* Stamp with Fun - Stanzteile
* AnMa Creatief - Feest!
* Simon says Stamp - use 3 different papers
* Allsorts Challenge Blog - Anything Goes
* Paper Sundaes Challenge Blog - Birthdays

Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog en ik vind het natuurlijk super leuk als je een berichtje voor me achterlaat.
Tot de volgende keer!

42 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, leuke sketch en wat is die Henry toch een lieffie hé

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een kaart.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft toch een schatje hé?! Je hebt Henry heel goed weten te gebruiken met dit schitterend papier!!!!!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marianne, wat een schat van een kaart echt een lieverd!!
    Erg leuke sketch!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje!
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieverdje! hele leuke kaart Marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne, leuk weer een berichtje van je te lezen op mijn blog, je kaartje is super, schattig dat muisje en dat labeltje. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart Marianne en daar zal Angelique vast heel blij mee zijn.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super lief kaartje, heel mooi!!! Wat is dat een lief afdrukje zeg, mooi ingekleurd!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lieverdje heb je weer gemaakt

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Perfecte uitwerking van de schets en wat een schattig muisje!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent helemaal Henry verslafd zie ik wel, hihihi! Schattige kaartje en leuke sketch, die heb ik opgeslagen want zoiets is precies goed voor mij.......soms zijn het zo veel laagjes papier, dan haak ik echt af!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lief en mooi kaartje
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi marianne
    een rustige maar o zo mooie kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief felicitatiekaartje! Mooi papier, mooie strik, helemaal toppie.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve kaart! Heel mooi stempeltje en leuke DP. Die tag is zo'n leuk detail! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een prachtig kaartje!
    mooi papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi en leuk kaartje. Bedankt dat je meefeest bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart!
    Zo leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. He Meis!

    Wat is hij gaaf geworden! Echt mooi ook met deze kleuren papier. En muis Henry spat van het scherm, echt mooi gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart.
    Groetje Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie kaart, mooie kleuren en een schattige afbeelding ook een mooie sketch! Leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuke kaart!
    Ik lees over je bow easy, ik heb hem gisteren via de post ontvangen, ben erg nieuwsgierig hoe het werkt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hej hej,
    Ik kan die Henry wel fijndrukken !!!
    Je hebt 'm super ingekleurd en Angel zal er ongetwijfeld erg verguld mee zijn.
    Wel een leuk idee trouwens om échte kaarten te sturen voor haar verjaardag.
    Mochten er blogvolgers zijn met tijd teveel; 30 augustus ben ik jarig...... Hi Hi Hi !

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Marianne,
    Prachtige kaart heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met de challenge van ge-we.
    Wens je heel veel succes.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne,

    je bent altijd zo trouw met berichtjes, dus ik kom ook eens bij jou kijken, maar ik heb al een hoop gemist zie ik.
    Ik ga volger worden, wat maak jij mooie dingen, geweldig,

    groetjes en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card Marianne with such a sweet image!
    Thanks for entering our Anything Goes challenge over at Allsorts this week and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hiep hoi die Marianne,

    Wat een superrrkaartje. Daar zal ze wel heel blij mee zijn geweest.
    Altijd weer genieten van jouw mooie creaties.

    Een hele fijne zaterdag en weer de gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oh wat een schatje zeg, echt heel erg lief! En nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog, dat is zo leuk om te lezen! En ja dat afvallen blijft moeilijk hé, het is echt een knop omzetten hoor, hoop van harte dat het jouw ook lukt, je krijgt er namelijk zoveel voor terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit is wel 1 van mijn favoriete Henry's... zucht... ;-) Prachtige kaart!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wonderful card - great motiv and Design. Thanks for joining Stamp with Fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldig mooi kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marianne,

    wat een mooi kaartje, ik hou ook zo van het papier dat je gebruikt hebt. Henry ziet op zijn opperbest uit :-)

    Bedankt dat je komt meefeesten met de challenge bij AnMaCreatief.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful!! Fabulous embellies!! Thanks for playing along with us at Whiff of Joy challenges, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. What a cute card! Love the quiet colors with just the hint of pink on the heart!

    Thanks for playing with us at WOJ Challenges!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een cuttie is het geworden zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met de Ge-We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen