zondag 1 juni 2014

Just For You



Hallo allemaal,

Bedankt weer voor al jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje.
Vandaag wil ik jullie graag het kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor mijn vaders verjaardag, volgende week zondag wordt hij 79 jaar!
Lieve paps, alvast van harte gefeliciteerd! Ik hoop deze dag nog heel wat jaartjes samen te kunnen/mogen vieren!

Het kaartje is gemaakt naar aanleiding van de leuke sketch bij My Favorite Things.
MFTWSC178

Vond hem gelijk helemaal leuk, soms kan je dat zo hebben, dan zie je je kaartje al zo voor je, herkenbaar?!

Ik had nog wat vlaggetjes over en heb hiermee de rand aan de binnenkant van de kaart nog versierd.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van My Favorite Things - Get Sketchy (178)

Goed dit was het weer even voor nu, bedankt voor het langskomen op mijn blog en ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achter zou willen laten, ik lees ze met veel plezier!

Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart vooor je vader en zo leuk al die vlaggetejs.
    Zelfs de binnenkant heb je mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marianne
    ziet er heel erg leuk en feestelijk uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marianne!
    En gefeliciteerd met je vader natuurlijk.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen