zondag 12 januari 2014

Van harte....




Hai allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een zogenaamd Rebuskaartje laten zien.
Ik heb me laten inspireren door de creaties van Antoinette Dekker uit een Cards-Only. (jaargang 2 nummer 12)

Het recept van het kaartje:

Het hartje is uitgestanst  met de stans van Nellie Snellen - MFD022
De letters zijn gemaakt met het alfabet van Tim Holtz - Typeset Alphabet
Rondom het hartje heb ik een fineliner gebruikt om stipjes te zetten.
Het hartje zelf heb ik uitgeknipt uit een oude handdoek...hihi, ik had geen stofjes in huis en dacht dit moet toch ook kunnen.
De vulling achter/onder het hartje heb ik gemaakt doormiddel van het hartstansje nogmaals te gebruiken maar nu op een wattenschijfje, ging perfect!
Als laatste is de naaimachine weer eens op tafel gekomen voor het zigzag randje rondom.

Ik denk dat ik zeker nog eens vaker van dit soort kaartjes ga maken, je kunt ze voor zoveel verschillende gelegenheden maken en gebruiken, helemaal leuk!

Nog een gezellige zondag gewenst! Hier schijnt het zonnetje!

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne, wat een leuk en origineel kaartje is dit zeg!
    Ik ga hem onthouden.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een erg leuke en lieve kaart en zo gaaf met die woordspeling!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent een ontzettend vindingrijk mens...als ik dat zo mag zeggen...fantastisch is dit met weinig zo'n groots effect, heel tof gedaan!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,
    Heb eerst even goed moeten lezen, voordat ik het snapte..leuk de vulling van een stukje handdoek, daar heb je niks aan gedaan?? het lijkt net of er ook figuurtjes in zitten..ik vind het een erg leuke kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en wat een leuk idee!! Super mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh dit is wel een heel leuk idee!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht dat je aan het borduren was geslagen maar dit is helemaal slim Marianne, enig effect!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marianne.
    Zo weinig en toch zo mooi.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi strak kaartje! Stikwerk maakt het af en het hartje lijkt wel geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zo'n rebuskaart!
    Erg gaaf!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het toch echt een heel leuk kaartje......

    liefs Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo marianne je hebt het weer voor elkaar gekregen hoor! FANTASTISCH :) & je moet er maar opkomen een handdoek en wattenschijfje hihi heel orgineel!!

    Lieve groetjes
    ps. Morgen gaat er iets voor je op de post ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh hij is geweldig!, ik heb ook eens zo'n prachtig exemplaar van jou mogen ontvangen. Echt zo leuk ook met de badstof!

    Veel liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk kaartje Marianne! Leuk idee!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marianne,

    Wat heb je dat leuk gedaan ik dacht eerst dat je het geborduurd had zo lijkt het wel maar een handdoek dat had ik niet verwacht wat een leuk effect zeg ik vind het een super leuk kaartje.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej hej,
    Wat een leuk idee om dat zo te doen.
    Altijd goed om een handdoekje bij de hand te hebben. Ha Ha.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen