woensdag 29 januari 2014

Sending many Thanks



Hallo lieve blogvolgsters!

Gezellig dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog, ik zag toevallig, toen ik mijn berichtje ging maken, dat het mijn 283e berichtje werd en laat ik nu toch ook vandaag mijn 283e volgster Marloes welkom mogen heten! Wat een leuk toeval!

Dit keer wil ik jullie graag een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor Margriet, een kaartje om haar te bedanken voor iets dat ze voor mij gedaan heeft....ja ik hou het nog even spannend, kan nog niet zeggen waarmee ze me geholpen heeft...sorry Sam en Wendy, nog even geduld! hihi!

Vorige week was Samantha hier gezellig een dagje en ze had (bijna) haar hele Stampin 'Up! collectie meegenomen, wat een heerlijke dag hebben we gehad, het blijft zo leuk om zo samen aan de knutsel te zijn.
En ik kon me helemaal uitleven met al die gave stempelsets en kleurtjes van SU!
En om maar even in de kleurtjes te blijven, Sam ging even naar de bakker tussendoor en kwam terug met de mededeling dat er toch wel heel erg leuke chocolaatjes bij de bakker lagen en wel heel toevallig in de kleurtjes: Pear Pizzazz, Daffodil Delight en Tangerine Tango!! De kleurtjes waarmee ik mijn kaartje aan het maken was. Hoe leuk is dat!

 
Uiteraard moesten we eind van de middag nog even langs te bakker om die SU-chocolaatjes te gaan halen!
Zo had ik een leuk bedankje voor Margriet, zojuist kreeg ik een mailtje van Margriet dat het kaartje en (niet onbelangrijk, hihi) de chocolaatjes goed waren overgekomen.
 
De inspiratie voor dit kaartje deed ik op bij:  Laura Mackie
Hieronder nog even de gebruikte materialen:

- SU cardstock: Tangerine Tango
- SU inkt: Pear Pizzazz, Daffodil Delight en Tangerine Tango
- SU stempel uit de set Simply Stars
- SU stempel uit de set Chalk Talk
- SU stempel Gorgeous Grunge (de leuke spetters!)
- (tekst) SU stempel uit de set Petite Pairs (dit is toch wel een van mijn favoriete sets, zoveel leuke tekstjes om uit te kiezen, er zit altijd wel een tekstje bij waar je naar op  zoek bent)
- SU framelits dies Chalk talk
- touw
-plaksteentjes
- En drie heerlijke bloemchocolaatjes van de bakker! (hoe ik weet dat ze heerlijk waren..? ehhhh...betrapt! er zaten er nog meer in het zakje....)

Nou dit was het weer even voor vandaag, nog een heel gezellige avond gewenst en bedankt weer voor je bezoekje, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk en gezellig kaartje,
    ik vind hem heel leuk geworden ☺

    Een hele fijne week nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toeval, heel leuk, heel vrolijk en zo lekker (letterlijk) voorjaarsachtig.
    Natuurlijk ben ik benieuwd naar waar Margriet je bij geholpen heeft (=

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Marianne en ik hou ook van chocola ik moet het echt wegleggen anders blijf ik ervan eten.

    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie strakke kaart, leuk die chocolade zo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is wel heel toevalig dat je precies dezelfde volgsters als berichtjes op je blog hebt staan!!!
    En ook heel toevallig de chocolaatjes en de kleuren op je prachtige kaart, heel leuk voor de ontvangster ook!!
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke kleurtjes en chocolaatjes Marianne en wat maak je ons nieuwsgierig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals bedankt voor de leuke kaart en chocolaatjes Marianne!! En ik vind het fijn dat ik je heb kunnen helpen met dat ontzettend gave, maar nog steeds geheime project van je. Ik heb het al gezien Sam, het is zoooooo leuk! Dikke kus voor jullie allemaal,

    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha.....jullie zitten me aan alle kanren lekker te maken!!!!
    Ik wacht geduldig af......daar ben ik zooooo goed in!

    Top kaartje! T was erg gezellig saampjes.
    En Margriet, alvast bedankt war.....

    Liefs Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker toeval, en hoe leuk! Wat een gaaf kaartje en zo te lezen is Margriet er helemaal blij mee!Dat wordt weer wachten tot je het geheim onthult, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer beeldschoon uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super vrolijke kaartjes Marianne. Heerlijk dat jij zomaar mag spelen met de SU producten! Jaloers!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk zeg, het lijkt wel lente op je blog! en je hebt gelijk dat je die chocolaatjes geproefd heb, stel je voor dat ze niet lekker waren, dan kan je ze toch niet weggeven....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is écht een kaartje naar mijn hart.
    Gaaf dat de chocola precies de juiste kleur had.
    leuk is dat; ben je lekker aan het knutselen en dan valt alles op z'n plek!
    Goed bezig, zusje!!!!

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en de chocolaatjes zien er ook heerlijk uit!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen