vrijdag 31 mei 2013

Make a Wish!



Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor Samantha.
Met dit kaartje wilde ik heel veel goede wensen en liefs haar kant opblazen!

Ook dit keer heb ik we weer laten inspireren door Inge, het paperpiecen blijf ik nog steeds zo leuk vinden!
Hoop dat het jullie nog niet verveeld, hihi!

Hieronder nog even het recept van het kaartje:

Designpapier: S.E.I. - Bridgeport
Stempel: My Favorite Things - Make a Wish, ingekleurd met de copic's en gedeeltelijk bewerkt met paperpiecing.
Tekst: behoort bij de stempel

 
Stansen: My Favorite Things - Say What Die en Nestabilities - Standard circles large
Embossingfolder:  Cuttlebug - Seeing Spots
Versiering: Bradjes
 
Ik zou het weer super leuk vinden als je een reactie achter wilt laten, altijd leuk om te lezen wat jullie van mijn kaartjes vinden!
Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend gewenst, nog even doorbijten en dan gaan die warmere dagen echt komen hoor, ze hebben het beloofd!!
Tot de volgende keer.

14 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel mooi kaartje
    geworden, en je hebt dat leuk
    gedaan zo met dat jurkje, ja vrolijk
    kaartje hoor ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga rustig door met paperpiercen, mij verveel je zeker niet. Prachtig weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Meis!

    Wat een schatje weer zeg, zo mooi gemaakt! Het paperpiercen gaat je goed af hoor, wat een leuk effect geeft dit toch!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk fleurig kaartje, lekker strak, super!!!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig Marianne, paperpiecen en gaaf papier.........meer toeters en bellen hoeft echt niet om gave kaartjes te maken!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een fris en vrolijk kaartje, zit er super uit, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, leuke kleuren.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, Marianne wat ontzettend mooi, ik zag idd dat je je door Inge hebt laten inspireren, geweldig toch! Houd erg van haar stijl.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schattig kaartje, leuk dat jurkje! Een mooie kaart, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een lief kaartje geworden. De kleuren vind ik leuk! Ik heb weer eens een poging gedaan een afdruk in te kleuren...
    't is het nog niet )-:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje Marianne, deze stijl van kaartjes is wel heel erg leuk en gaat jou ook goed af!
    Dit afdrukje ligt bij mij ook al klaar, nu het kaartje nog;)
    Nog een fijne avond!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gafe kaart Marianne en het verveelt helemaal niet!!!! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej hej,
    Je hebt het paperpiecen helemaal te pakken hè?
    Een erg lief kaartje met een nog lievere gedachte.
    Helemaal zoals ik je ken.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen