vrijdag 24 mei 2013

Bear Hugs



Hallo allemaal,

Hier nog weer even een kaartje van mij dat ik graag met jullie wil delen.
Ik heb dit kaartje gemaakt voor mijn schoonzusje Els, iedereen kan zo op zijn tijd wel een dikke knuffel gebruiken, toch!?

De inspiratie voor dit kaartje heb ik opgedaan op het blog van Inge, zij is echt een kunstenares met de stempels en stansje van My Favorite Things!
Zeker de moeite waard (mocht je haar blog nog niet kennen...) om eens een kijkje bij haar te gaan nemen.
Dank je voor de inspiratie Inge!

Hieronder nog even het recept van het kaartje:

Designpapier:  Stampin Up
Afdrukje en bijpassende tekst: Bear Hugs van My Favorite Things, gedeeltelijk met de copic's ingekleurd en gedeeltelijk bewerkt met paperpiecing
Stansjes: de bloem is met een stansje gemaakt uit de Easter Elements van MFTen het hoekje is eveneens met een stansje gemaakt van MFT, Photo Corners
Versiering:  een stukje touw, vilt, ribbelkarton en bradjes
Ook ben ik aan het expirimenteren geweest met mijn Spritzer tool van Stampin Up, hiermee heb ik de spatjes op de achtergrond van mijn afdrukje gemaakt. Nog niet helemaal naar mijn zin maar goed, oefening baart kunst...toch!?

 
Dan had ik jullie nog beloofd om even een foto te maken van de zelfgemaakte verjaardagskaartjes die Gert en ik mochten ontvangen voor onze verjaardag. (de foto is gemaakt vlak na mijn verjaardag, Gert heeft met zijn verjaardag nog een paar kaartjes ontvangen maar die staan dus helaas niet op deze foto..)
 
 
Super leuk toch!
 
Gezellig dat je weer even langs kwam op mijn blog, ik zou het super leuk vinden als je een reactie achter wilt laten!
Een heel fijn weekend gewenst en tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

  1. Hai lief , je kaartje is weer super.
    Ga zeker even kijken op haar blog hoor.
    Mams
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Marianne, lief stempeltje, gaaf papier op een leuke manier geplaatst en met omgekrulde hoekjes, enig!! Bij Inge (en Inge..Blogblom)en Alina kun je wat dat betreft super inspiratie opdoen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej laiverd,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voot Els!
    Hier is ze vast super blij mee.
    En ook erg leuk, al die kaarten zo samen te zien.
    Wat een heerlijke herinnering aan een prachtige dag.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. marianne dit is een leuk kaartje geworden en je hebt zelf ook mooie kaarten gekregen. Dat krijg je he, als je het altijd zoals nu ook weer, het voor een ander doet. Hoe is het met het konijntje?
    XxxAngelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje Marianne, heel leuk en mooi!
    Groetjes van Jacuqeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Marianne ,en wat is dat toch leuk he al die zelfgemaakte verjaardags kaartjes ,ik ben volgende maand jarig ,kan haast niet wachten haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Ik kon meteen zien door wie je geïnspireerd was. Ik ben ook weg van deze spulletjes.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Meis!

    Wat een super mooi kaartje! Ik ben helemaal weg van deze kleurencombinatie dat roze springt er zo mooi uit. En het meisje is natuurlijk om op te vreten....

    Fijn weekend!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten heb je gekregen!
    Jouw eigen kaartje is heel mooi geworden. Heel mooi papier, ben dol op die kleur rood die er in zit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een supermooi kaartje gemaakt Marianne, de schets vind ik ook erg leuk!
    Ik heb dit afdrukje ook gebruikt, staat momenteel op mijn blog. Ik zie dat jij het wel hebt gepaperpieced, erg leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart heb je
    gemaakt, leuk opgemaakt ☼
    En wat hebben jullie veel mooie
    kaarten ontvangen !

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marianne,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    En nog gefeliciteerd met jullie verjaardag.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen