zondag 14 februari 2010

Wauw, ik heb de Valentijns Blogcandy bij Ingrid gewonnen!






Wauw, ik hoorde net dat ik de Blogcandy bij Ingrid heb gewonnen! Ingrid heeft een super creatief Blog en voor degene die haar Blog nog niet kennen, ik zou zeker een kijkje bij haar gaan nemen. Het is voor mij een bron van inspiratie! Ze is in alle opzichten erg creatief. Vooral haar lekkere recept van de Appelmoeskoek is een echte aanrader, hihi!

Super bedankt Ingrid en uiteraard je jongens voor mijn naam eruit trekken!
Vond het super leuk om mee te doen!
Mijn valentijns dag was al geslaagd maar kan nu echt niet meer stuk!

Liefs,
Marianne

15 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mazzelkontje ben jij!
    En leuk dat Ingrid's kinderen de winnaar trekken.
    Je kunt je er voorlopig weer helemaal mee uitleven!
    Van harte gefeliciteerd lieverd, het komt vast super van pas.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je mooie prijs
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Van harte en veel plezier ermee:)
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een leuke prijs, gefeliciteerd en heel veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je hebt gewonnen!!!
    En wat een leuke prijs joh!
    Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent....

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch weer een mazzel,haha.
    Het is je gegund hoor,ben benieuwd naar je creaties ermee.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Marianne,met je blog candy, heel veel knutsel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg dat je hebt gewonnen, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je mooie prijs, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijs!! Ben benieuwd naar je creaties!!
    Enne...je maakt hele leuke dingen. Kom zeker vaker langs!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je geweldige blogcandy!! :D :D :D

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd heel leuk voor je zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen