zondag 14 februari 2010

Valentijns presentjes





Hallo allemaal,

Op deze Valentijnsdag wil ik jullie nog even de presentjes laten zien die ik heb gemaakt.
Het idee van het doosje heb ik van Sandra, het patroon staat ook op haar blog. Vond het super leuk om te maken. Ik had nog wat restjes papier liggen die ik er goed voor kon gebruiken, het doosje links heb ik gemaakt met het papier van Little Yellow Bicycle, Sweet Love.
Het tasje is gemaakt met het patroon van het Scr@p-Cards Challenge-Blog, had er van de week al een gemaakt voor de Challenge en vond het zo leuk dat ik er nog eentje heb gemaakt.
Ook voor het tasje heb ik restjes papier gebruikt die ik nog had liggen, het afdrukje heb ik ingekleurd met de copic's en is van Magnolia, Tilda as Butterfly.
Op haar vleugeltjes heb ik Stickles Frosted lace gedaan.
Verder heb ik het tasje afgewerkt met een bloemetje en roosjes en de takjes heb ik gemaakt met de Floral Punch (FLP 008) van Nellie Snellen.

En niet onbelangrijk... alle presentjes gevuld met heerlijke valentijns chocolaatjes!
Gisteren en vandaag heb ik alles gegeven, kreeg erg leuke/lieve reacties! Mijn valentijnsdag is geslaagd!

Hoop dat jullie ook allemaal een fijne Valentijnszondag hebben gehad! Tja en nu... op naar de paaskaarten? hihi!

Bedankt voor jullie bezoekje en ook voor de leuke/lieve reacties die jullie elke keer weer geven! Het maakt me echt super blij!

Liefs,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. Marianne, wat ziet dat er weer mooi uit allemaal, super hoor.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo marianne jij bent lekker opdreef je tasje en doosjes zien er helemaal super uit,
    fijne zondag nog
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    leuk dat je op m'n blog hebt gekeken.
    En nog leuker om te horen dat je ook van Perzen houd ;-)
    Ik hoop dat je veel plezier hebt met mijn digi stamps.
    groetjes Sliekje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hard gewerkt zeg! Super leuk allemaal! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mjammie wat een lekkere kadootjes, prachtig gemaakt, en gefeliciteerd met het winnen van je blogcandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goh Marianne,
    wat een gezellige dingetjes heb je weer gemaakt,
    je hebt er volgens mij erg veel plezier in he
    ziet er allemaal heel mooi uit
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben erg blij met het leuke tasje! Je hebt hem erg mooi gemaakt en de inhoud is ook heerlijk...haha..
    Echt een lief Valentijnscadeautje...

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou geweldig hoor je valentijn presentjes,super.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige doojes en tasje Marianne,mooi dat papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jammiiee zeg wat een mooie en lekker kadootjes zeg! ziet er goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk!!!!
    En gefeliciteerd met je candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke valentijnskadoosjes, die had ik ook wel willen krijgen haha.
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, ziet er echt heel erg leuk (en lekker) uit.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen