donderdag 17 december 2009

Magnolia Christmas Eve Tilda



Hallo allemaal,

En is het bij jullie ook een witte wereld?! Hier in Beekbergen ligt alles onder een witte deken, mooi hoor! Het komt alleen een week te vroeg, zou leuk zijn geweest als het nu kerst was geweest. Je komt zo wel in de kerststemming! Dus nog maar even een kerstkaartje plaatsen vandaag....
Het papier wat ik gebruikt heb is van Sei, WinterSong. Tilda heb ik ingekleurd met de copic's. Verder heb ik gebruik gemaakt van de nestabilities Ovals en Scalloped.
Mocht iemand weten welke randpons ik heb gebruikt...ik hoor het graag! Heb hem geleend en weet dus niet meer hoe hij heet, ben wel nieuwsgierig, ik vind hem namelijk erg mooi! Dan heb ik nog gebruik gemaakt van de embossingmal Holly en de kaart afgewerkt met bloemen, deze zijn gemaakt met de EK-succes pons.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Voor degene die nog met de laatste kerstkaartjes bezig zijn, veel succes! Ik ben er bijna!
Zit nog vol inspiratie voor kerstkaartjes, ga denk ik dus nog maar even door, haha!
Fijne avond!

Liefs,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Hej hej,
    Hier ligt een halve meter sneeuw.
    Eigenlijk zou ik nu bij een concert zitten maar ik kom met geen mogelijkheid naar Groningen.
    Drie keer raden wat ik nu dan maar ga doen. scrappen!!!
    Ik heb een randpons uit dezelfde serie maar heb de verpakking niet meer; dus ook geen naam.
    Beetje jammer. Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt hem prachtig gemaakt! leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf kaartje en zo mooi ingekleurd. Het is nu gelukt en kan je nu makkelijker volgen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer erg mooi! Prachtige kleuren en bloemen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een witte wereld he? Wel heel erg gezellig! Ik vind je kaartje weer erg mooi geworden! Die bloemetjes zijn super...


    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb vroeger in Apeldoorn gewoond, mijn ouders wonen er nog en ik weet hoe mooi het daar is als het gesneeuwd heeft!
    Je kaartje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zeg prachtig. En helaas hier ligt geen sneeuw vind het altijd zo mooi he sneeuw maar het mocht niet zijn bij ons.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje weer Marianne,leuke stempel en papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    Wat een leuke kaartjes allemaal!
    Ben je bijna klaar met al je kaarten? Het is wel de bedoeling dat je ze voor de feestdagen verstuurd he. ;)

    Liefs en dikke knuffel,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje! Ja en die ranpons en stempel zijn echt helemaal leuk!!!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dit! Erg mooi ingekleurd!!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ik heb mijn vorige reactie even verwijderd...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt
    echt een toppertje hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen