zaterdag 28 november 2009

Magnolia Rowdy Tilda



Hier, is tie dan, mijn eerste kerstkaart!
Het papier wat ik gebruikt heb is van Let it Snow, de afdrukjes zijn beide van Magnolia.
De sneeuw op de bomen en de daken heb ik aangebracht met True Snow van Aleene's.
Verder heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende sneeuwvlok ponsen, de een heet Snowflake Alpin (de kleine) de andere weet ik niet meer. Dan heb ik de kaart afgewerkt met een paar plakpareltjes en wat kant met lint.
De afdrukjes heb ik ingekleurd met de copicmarkers.
Laat gerust een reactie achter, leuk!

Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog!

Liefs,
Marianne

3 opmerkingen:

  1. Hej hej, zusje.
    Ik ben supertrots op je!
    Nooit gedacht dat je het al zó snel zo ver zou schoppen.
    Enorm leuke kaarten!
    Ik zet de achtervolging in.
    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej hej,

    Ik ben super-trots op je.
    Geen idee waar je de tijd vandaan haalt om al zo snel zoveel te oefenen dat je je eigen blog kunt hebben.
    Ik ga in ieder geval proberen om net zo goed te worden, want je kaarten zijn prachtig.
    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, Wat een prachtige kaart zeg... Echt super. Wist wel dat we er goed aan zouden doen om je te laten bloggen... anders hadden we dit toch gemist...

    BeantwoordenVerwijderen