woensdag 25 november 2009

Hallo allemaal.

Welkom op mijn Blog!

Vanaf vandaag heb ik mijn eigen Blog!
Helemaal super en dankjewel Karin voor je hulp om dit te realiseren.
Bovenstaand kaartje had ik naar Karin verstuurd om haar te bedanken voor haar tips en adviezen voor het inkleuren met de copic markers. Het was echt een verassing toen ik zag dat ze mijn kaartje op haar Blog had geplaatst, echt geweldig!
En door alle leuke, lieve en positieve reacties die ik op het kaartje gekregen heb, ben ik ingegaan op het aanbod van Karin om me te helpen zelf een Blog te starten.
Het Bloggen is helemaal nieuw voor me maar ik weet nu al zeker dat ik het helemaal leuk ga vinden!
Het lijkt me super om mijn kaartjes met jullie te delen en al jullie reacties te lezen.
Bedankt alvast daarvoor.

Liefs,
Marianne

3 opmerkingen:

  1. hoe zo mijn kaarten zijn niet altijd mooi!!! kijk nou dan toch sta je daar met je eigen blog!! gaaf hoor zover heb ik het nog niet gebracht!els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig meis ik ben echt trots op je,
    zou zeggen ga zo door.
    je mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,

    Het ziet er allemaal super mooi (en ingewikkeld) uit!! Ik kan niet wachten op onze kerstkaart (-;
    XX Marjan

    BeantwoordenVerwijderen