vrijdag 21 maart 2014

Destinn 5 jaar!


 
Hallo allemaal,

Vandaag is ons kleine manneke jarig! Hij is al weer 5 jaar geworden! Een hele vent dus al en het kleine begint er nu echt wel af te gaan hoor.
Lieve Destinn, van harte gefelciteerd met je verjaardag en we komen vanmiddag gezellig een taartje eten hoor! (en natuurlijk nemen we een kadootje mee!, hihi)

Goed, bij een verjaardag voor zo'n grote knul hoort dus ook een stoere kaart!
Al weer een tijdje terug zag ik wel zo'n gave kaart bij Marie-Claire, ik was er gelijk helemaal weg van!
Dit moest hem worden!
Bedankt voor de inspiratie Marie-Claire, je maakt echt geweldige creaties!

Hieronder nog even de gebruikte materialen:

Cardstock Stampin 'Up!: Baked Brown Sugar en Bermuda Bay

Stempel SU : Off the grid
Stempel SU: Notable Alphabet
Stempel SU: Simply Stars
Stempel SU: Gorgeous Grunge
Tekststempel SU: Itty Bitty Bannners
Framelits SU: Itty Bitty Banners
Stans: Fishtail Flags Layers Stax van My Favorite Things
inkt SU: Baked Brown Sugar, Bermuda Bay en Pool Party
Touw en plaksteentjes

 
Naamstempel: gemaakt door Marianne


De twee dochters van mijn vriendin Mirenda waren ook vlak na elkaar jarig en ik vond dit zo'n gaaf kaartje om te maken, dus ik was er heel snel uit....nog maar twee van deze kaartjes!
Dit keer mocht/kon ik de gave alfabet stempelset Morning Post Alphabet van Samantha lenen, een geweldig set vind ik, zo lekker stoer! Dit keer met de kleurencombi: Crumb Cake, Crisp Cantaloupe en Strawberry Slush.



Goed, wij gaan zo naar Drunen, op naar het verjaardagsfeestje van onze kleinzoon, gezellig!
Ik wens jullie allemaal alvast een heel gezellig weekend, leuk dat je weer even langs bent geweest.
Tot snel weer!

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de 5 de verjaardag van Destinn en wat een leuke stoere kaart krijgt hij.
    Ook je andere kaarten zijn bijzonder mooi met deze stempels
    Super hoor!
    Onze oudste kleindochter wordt vandaag 15 jaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Gefeliciteerd met Destinn zijn 5de verjaardag....heerlijk aan de taart...Mmmm. Wat heb je drie prachtige kaarten gemaakt...fantastisch stempelwerk en heel gaaf alles bij elkaar!! Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes! Van harte gefeliciteerd en een gezellige verjaardag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allereerst van harte met je kleinzoon met een prachtige naam en al je kaarten vind ik heel bijzonder en mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de grote kleine man Marianne! Dit is wel een heel volwassen kaartje vergeleken met wat je de andere verjaardagen voor hem maakte maar ik vind hem wel gaaf, net al de andere 2.
    Veel plezier in Drunen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love stars! Super leuke kaarten, Marianne!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Destinn, veel plezier vanmiddag!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd maak er samen een gezellige dag van. Ik vind je kaartjes super! Wauw wat ziet dit er mooi uit. Ik wil nog een keer werken met spulletjes van su maar dit is wel een heel leuk voorbeeld voor een workshop maar eens snel opgeven dus.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met Destinn! Wat gaat het snel... De twee kaartjes vind ik geweldig, erg mooi gecombineerd allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Marianne, je hebt een super kaart gemaakt.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je kleinzoon!! Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt!!
    groetjes en een fijn knutselweekend
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. alweer vijf!!! volgens mij kan ik me nog herinneren dat hij geboren werd, een blogpost van jou, ik heb gezocht maar ik kan ket niet vinden. Gefeliciteerd met dit geluk! Een fijne dag voor Destinn gewenst. Wat een prachtige kaartjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai ja geweldig he al weer 5 jaar.
    Je kaartjes zijn Super hoor, ga zo door!!!!!
    je mams

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaartjes weer! Ben helemaal verliefd op dat alfabet, staat zo stoer! Nog gefeliciteerd met de kleine man!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad, ik heb nog de foto dat je met de kleine (grote) schat op de arm zit in het ziekenhuis.
    Nét geboren en een zwaar-verliefde oma!
    En nu is ie alweer vijf en vier je dat kroonjaar met een prachtige kaart.
    Soms valt even alles op z'n plaats.

    liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd nog! :-) Wat een Super gave kaartjes heb je gemaakt!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen