woensdag 20 januari 2016

helaas nog wat langer een blogpauze....



Lieve Blogvolgsters,

Het is al weer even geleden dat ik een bericht achterliet op mijn blog....
Elke keer dacht ik, het komt wel weer maar ik moet nu toch inzien dat het er voorlopig helaas niet van gaat komen.
Omdat veel van jullie altijd heel trouw reageren vond ik dat ik nu toch even een melding moest maken op mijn blog.

Zoals jullie weten hebben wij nu inmiddels ruim een half jaar geleden heel onverwachts afscheid moeten nemen van ons geliefde paard Arrigio.
Dit is een enorm verlies voor mijn man en mij en nog steeds elke dag zijn wij hier mee bezig...
Mede door het verdriet had ik gewoon de puf niet meer om te scrappen of te bloggen.
Af en toe maakte ik nog wel een kaartje maar eigenlijk de laatste maanden ook niet meer.

Steeds hoopte ik weer de inspiratie en zin te krijgen en baalde ik als ik mijn knutselspullen doelloos zag staan op tafel.
Helaas heb ik besloten om nu "officieel" maar een melding te maken op mijn blog dat ik een blogpauze moet inlassen.

Afgelopen december hebben er onderzoeken plaatsgevonden in het ziekenhuis voor mijn man.
Gert zijn gezondheid gaat achteruit en ik wil me volledig richten op zijn verzorging. Er gaat heel veel op ons af komen de komende tijd.
Dit houdt in dat ik voorlopig waarschijnlijk niet meer aan het knutselen kom.
Wat de toekomst betreft....geen idee, ik hou het open...

Uiteraard hoop ik straks mijn geliefde hobby weer op te kunnen pakken, ik mis het enorm en ook het bloggen en de leuke contacten in blogland die ik toch de afgelopen jaren heb opgedaan.

Ik wens jullie allemaal heel veel liefs en gezondheid toe en hoop jullie toch straks weer een keer in blogland tegen te komen....
In ieder geval bedankt voor jullie trouwe bezoekjes aan mijn blog en de altijd lieve en leuke reacties.

12 opmerkingen:

  1. Ik miste je al een tijdje, jammer maar heel begrijpelijk dat je even pauze neemt. Je kan je niet splitsen en je moet toch wat energie in hebben om te knutselen, er gaan nu belangrijkere dingen voor die jouw aandacht vragen. Heel veel sterkte voor de toekomst en zoals je zelf zegt, we zullen je wel weer tegenkomen in blogland met jouw creaties.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boodschap is heel duidelijk Marianne! Er zijn ook andere dingen die de aandacht vragen in het dagelijkse leven! Ik begrijp best dat dan je hoofd niet naar bloggen staat! Wie weet wat het over een lange tijd weer brengt! Ik wens jullie alle goeds en bedankt voor je post, had je idd. al gemist!
    Sterkte hoor! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog eens even terug gaan kijken wat je maakte en dat zijn mooie dingen . Ik wens je veel sterkte en je creativiteit komt vast weer terug . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,
    Natuurlijk missen jullie Arrigio nog dagelijks en zal heel heel langzaam wat gaan afnemen. Arrigio was voor jullie een heel bijzonder paard en toch logisch dat je daar tijd voor nodig hebt.
    Wat naar Gert zijn gezondheid achter uit gaat en ik vind het heel normaal dat je dan geen tijd hebt voor een hobby en alle aandacht aan je partner gaat geven.
    Ik hoop dat de gezondheid weer de goede kant op zal gaan en wens jullie heel veel sterkte.
    Lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Marianne, wat heftig allemaal! Het verdriet om jullie paard en nu de zorgen om je man. Heel veel sterkte. Er komt misschien ineens weer een moment dat je de ruimte hebt om te gaan knutselen en misschien wel bloggen. Zo niet, dan is het ook goed. Mooi om alles open te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marianne
    kan heel goed voelen wat je nu beleefd want zelf heb ik ook een extra zieke man waar het ieder moment mee afgelopen kan zijn en dat brengt erg veel stress mee vandaar dat ik ook niet zo veel/vaak op mijn blog zit omdat je met je gedachten met heel iets anders bezig bent, wens je heel veel kracht en sterkte toe en wieweet komt je zin in hobbyen weer terug
    lieve groet en knuffel van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte toegewenst en neem je tijd. Hoop dat je in de toekomst toch weer je rust en ontspanning kunt vinden tussen je hobbyspulletjes. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,
    Ik miste je al een tijdje en ging ervan uit dat je volop in de rouwverwerking zit van Arrigio. Maar dat je man nu ook ziek is, jeetje wat naar allemaal. Ik snap het volkomen dat je je wil richten op de verzorging van Gert. Ik hoop dan ook dat het tijdelijke is en dat hij weer volledig opknapt. Zodat je je hobby's weer kunt oppakken. Het kan soms ook heel lekker zijn omdat je dan even al je zorgen kan vergeten, althans zo werkt het voor mij. Lieve Marianne ik wens je heel veel sterkte voor jou en je hele gezin. Liefs,
    petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Marianne, hier ook nog even een berichtje van mij. Heel veel sterkte de komende tijd, en we houden contact! Liefs, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marianne,

    Wat een moeilijk bericht hebben jullie weer te horen gekregen. Ik vind het zo verdrietig dat jullie dit allemaal moeten meemaken. Ik kan me voorstellen dat je geen zin in bloggen hebt hoor. Je hebt nu zoveel andere dingen aan je hoofd.

    Wij leven met jullie mee en wensen jullie veel sterkte....

    Hele dikke kus,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne, wat vervelend allemaal voor jullie. Eerst het verlies van jullie paard en nu de gezondheid van je man. Begrijpelijk dat je hoofd nu niet naar het Bloggen staat. Ik wens jullie heel veel sterkte en neem je tijd! Veel liefs, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Marianne, ook ik had je gemist, wat ik heel begrijpelijk vond met alles wat je hebt meegemaakt met de afgelopen jaren, maar dat ik nu lees dat je man zijn gezondheid achteruit is gegaan en je hem gaat verzorgen daar schrik ik van. Dat je hoofd niet naar bloggen staat kan ik heel goed begrijpen. Er zijn belangrijkere dingen!!
    Ik wens jou en je gezin sterkte toe!
    Lieve groet van Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen