woensdag 15 april 2015

Thinking of You....


 
Hallo allemaal,

Dit kaartje maakte ik al weer even geleden,ook voor de dame waar mijn kaartje uit de vorige blogpost voor was. Mijn inspiratie deed ik op bij: Tamara Bertram.

Een geweldig leuk kaartje om te maken, ik vind deze stempelset ook helemaal gaaf, ga er zeker nog meer mee maken, je kunt zo leuk combineren.
Dit is nog een beetje een winterse uitvoering zo zonder blaadjes aan de boom.
Inmiddels lijkt het nu toch wel echt voorjaar te zijn geworden hoor!
Zo nog even heerlijk de tuin in en genieten van het zonnetje!

Hieronder nog even de gebruikte materialen, allemaal van Stampin 'Up!

Cardstock: Whisper White,Pool Party, Early Espresso en Real Red
Stepelset: Sheltering Tree
Inkt: Pool Party, Early Espresso
Pons: Owl Punch

Bedankt weer voor je bezoekje, ik geniet elke keer weer van de leuke reacties!
Tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, wat gaaf die boom met die schommel. Ik snap dat je het een leuke set vindt. Je hebt een hele leuke kaart ermee gemaakt. Hier in de tuin is het inderdaad goed toeven hoor...heerlijk. Geniet ze,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Marianne leuke kleurtjes ook, groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu nog een zomerse uitvoering Marianne, hihi kleine blaadjes en bloesems aan de boom. Mooi strak kaartje met een hele gave stempel!! Je kaartje hieronder is ook een schatje!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Marianne. Vind de set ook erg leuk!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey meis! Inderdaad een mooi set zeg! Ik vind de tekststempel ook erg leuk. Het is een super schattig kaartje geworden. Hopelijk heb je nog lekker in de tuin kunnen zitten, het was echt heerlijk vandaag!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige boom! Geweldig met die schommel eraan. Heerlijk hè, dat mooie weer?! Groot gelijk dat je daar lekker van geniet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een pracht kaart en mooie tekststempel heb je gebruikt.
    Fijne dag engroetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hej Hej,
    Deze kun je inderdaad voor alle seizoenen aanpassen.
    Heel erg leuk!
    Nu op naar de zomervariant.

    Liefs van Lonne

    BeantwoordenVerwijderen