maandag 17 februari 2014

Verjaardagskaartjes Zenzi en Sarah



Hallo allemaal,

Zoals beloofd  hier dan de kaartjes die ik gemaakt heb voor Zenzi en Sarah.
Maar voordat ik verder ga uiteraard eerst even een paar foto's van de jarige jetjes!
Van Wendy kreeg ik deze leuke foto doorgestuurd van Sarah, is het geen schatje!
Jee wat gaat de tijd toch snel, ik weet nog dat ik 's avonds nog naar het ziekenhuis ging om haar te bewonderen.


En dan onze kleindochter Zenzi, ik kreeg zoveel leuke foto's doorgestuurd dat ik geen keuze kon maken.....vandaar dus maar deze collage.

 
Wat een heerlijk ding he! om op te vreten!
 
En nu nog even de kaartjes:
 
Een tijdje terug zag ik bij Judith een ontzettend leuke "wiebel" kaart.
Ik had ze al wel eerder voorbij zien komen maar het was er nog steeds niet van gekomen om het ook eens uit te proberen.
Dit model vind ik super leuk voor een kinderkaart, ik had nog wat restjes van dit leuke kinderpapier van Three Bugs in a Rug - Animal Stackers liggen en dat kwam nu prima uit.






De gebruikte materialen:

Designpapier: Three Bugs in a Rug - Animal Stackers
Stans: Magnolia DooHickey's - Romantic Tag
Nestabilities: Star Circles (de kleine sterretjes)
Alfabet: Tim Holtz -Typeset
Scrappersflos
Naamstempels: gemaakt door Marianne en  Sandra Breunis

Dit was het weer voor vandaag, mijn volgende post staat in het teken van Valentijnsdag, oké ik weet het...dat was vorige week... maar toen kon ik mijn kaartjes/kadootjes nog niet laten zien omdat ze nog niet allemaal ontvangen waren.
Dus tot de volgende blogpost, leuk dat je weer langs kwam!
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes heb je voor de dames gemaakt! Die twee dametjes zijn trouwens zeker om op te vreten, wat een schatjes! Genieten is het, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superlieve en schattige kaartjes heb je gemaakt.
    In je sidebar zie ik ook een schattige foto van Noppa, errug lief
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaartjes voor een eerste verjaardag Marianne, leuk!
    Ook schattige foto's!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaarten zijn super-lief en leuk net zoals de foto's van de kleintjes, zeker om op te vreten,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart heb je gemaakt,ik vind hem prachtig.En wat een schattige foto`s
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,
    Wat een schatjes zijn het allebei, 2 parmantige dametjes en Zenzi kan al goed stappen hoor, je wiebelende kaartjes zijn super, groetjs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een popjes! ! Zo leuk hè die leeftijd... Geniet er maar van. Je kaartjes voor deze dametjes zijn ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lieve en een mooie kaart, Marianne!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een dotjes je kleindochters!! Net zoals je wiebelkaartjes voor hun eerste verjaardag! Super gaaf alle twee!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen