zaterdag 16 november 2013

Gets Cozy with Cocoa



Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb voor mijn schoonzusje Els, een heerlijk winters kaartje!
Ik zag de sketch bij Sweet Sunday Sketch Challenge en dacht daar kan ik wel wat mee, soms heb je dat, dan zie je je kaartje al helemaal voor je.


Nou dat viel uiteindelijk toch nog even flink tegen....ik had de leuke stempel "Gets Cozy with Cocoa" van My Favorite Things al een tijdje liggen en was er nog niet aan toegekomen om hem te gebruiken.
Ik zag het nu helemaal voor me....maar jee wat een lastig afdrukje om te paperpiecen zeg! Heb wel drie keer een ander papiertje geknipt voor de trui en steeds dacht ik; ...dit is het toch niet helemaal...
Uiteindelijk ben ik toch nog wel tevreden met het resultaat. Al moet ik wel even wennen dat ik geen tekst heb gebruikt op de voorkant, het voelt een beetje kaal...
Maar goed, dat heb ik toen maar aan de binnenkant van de kaart goed gemaakt met nog een paar stempels uit deze leuke set!

Hieronder nog even het recept van het kaartje:

Design Papier: Stampin 'Up! - Be of Good Cheer



Stepels: My Favorite Things - Gets Cozy with Cocoa
(Handschoenen, sjaal en mok ingekleurd met de copic's)


Stans: My Favorite Things - Fishtail Flags Layers Stax
Stans: Nestabilities - Standard Circles Large

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Sweet Sunday Sketch Challenge - Sketch

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot de volgende post weer!

10 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart en alles past zo mooi bij elkaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke warme en gezellige kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh je hebt het heel leuk gedaan je
    kaartje, mooi hoor !
    Gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Meis!

    Nou ik kan me voorstellen dat het een "gepriegel" was met paperpiercen hoor maar het is je heel goed gelukt! Ik vind het een hele gave kaart geworden en wat een leuke stempel zeg! Ook de tekst aan de binnenkant is geweldig.
    Fijn weekend verder!

    Veel liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Marianne en ik vind de tekst aan de binnenzijde ook zo mooi. Complimentjes...fijne zondag en lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal goed Marianne! Leuke papiercombi en gezellige kleurtjes heb je gebruikt.
    Fijne zondag! Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Marianne. Heel leuk gepaperpieced, kan me voorstellen dat dit niet gemakkelijk was.
    Ook een leuke sketch!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marianne
    wat een leuke frisse kaart in deze kleuren, zo is ie wel helemaal geweldig geworden
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, geweldig, die trui. Erg leuk deze kaart! Ik maak ook nooit een kaart zonder sentiment, voelt idd kaal, maar bij deze kaart snap je toch waar het over gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms zegt chocola gewoon méér dan woorden.
    Meer heeft een mens niet nodig!
    Hij is erg leuk geworden en ook wel verrassend.
    Dit zie ik niet zo vaak van jou.
    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen