zondag 16 december 2012

Uitslag candy!



Hallo allemaal,

Zoals beloofd kom ik vandaag nog even terug op mijn blog met de uitslag van mijn candy.
Helaas nog niet vanaf mijn eigen computer, maar gelukkig kon ik even achter de computer bij mijn ouders kruipen.
Ik heb onze kleinzoon Destinn een lootje laten trekken en de winnares is :  BERLINDE!
Berlinde van harte gefeliciteerd, wil je me even een mailtje sturen met je adres gegevens, dan kan ik de knoopjes naar je toe sturen.
Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen en hopelijk tot een volgende candy.

Dan nu maar duimen dat mijn eigen computer nog hersteld kan worden en ik snel weer aan het bloggen kan.
Nog een gezellige avond gewenst en hopelijk tot snel.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, ik zie net dat ik die mooie knoopjes gewonnen heb, super zeg! Ik ga je dadelijk een mailtje sturen.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Berlinde!
    Mooie naam trouwens.

    Heerlijk dat je eigen computer naar alle waarschijnlijkheid weer gaat doen wat ie moet doen, Marianne.

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Berlinde gefeliciteerd !
    En Marianne bedankt voor het verloten.
    Succes met je computer.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen