vrijdag 24 augustus 2012

Ik leef nog hoor!

Lieve blogvolgsters,

Via een omweg kan ik nog op mijn blog komen om even een berichtje achter te laten voor jullie.
Zoals jullie wel gemerkt zullen hebben is het nog steeds stil op mijn blog.
Het is me niet gelukt om mijn blog weer in de oude stijl terug te krijgen.
Ik zie het ook niet zitten om helemaal opnieuw te beginnen met een blog, vanaf 2009 heb ik mijn blog opgebouwd. Ik zou het zo zonde vinden om dat alles kwijt te zijn.
Ik mis het bloggen en de contacten met jullie enorm hoor!
Inmiddels heb ik al best weer een aantal creaties gemaakt die ik graag aan jullie zou willen laten zien....
Ik heb al mijn hoop om mijn blog nog in orde te krijgen op Karin gevestigd, zij heeft mijn blog in de begin periode voor mij gemaakt en ik heb haar gevraagd of zij er nog naar wil kijken.
Hopelijk zien jullie mij dus nog weer terug in blogland, ik kijk er naar uit!
Ik wens jullie alle goeds!

18 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Vervelend zeg, dat het niet wil lukken met je blog.
    Ik las laatst ergens dat je een boek kunt laten drukken met de blogpostst (weet even niet meer waar).
    Misschien een idee voor jou. En dan toch met een nieuw blog beginnen.
    Dat scheelt wel heel veel tijd.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Marianne, ja meid, ik mis je ook enorm hoor op blogs, als ik je misschien kan hepen doe ik het graag hoor, en een nieuwe blog das ook wel weer zo gemaakt, waarom je blog ineens er niet meer is kan misschien liggen aan chrome, maar dan nog, je bent er niet bij he op blogs, ik ben heel erg benieuwd naar je mooie creaties, en hoop je snel te zien hier, anders mailen we wel ff hoor, doeiiiii xx liefs van Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even snel opgezocht. Misschien doe je er niks mee, dat maakt ook niet uit.
    http://blogspot.sharedbook.com/blog2print/googleblogger/index.html

    Weer groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend jammer Mariaane, we hopen dat je blog weer als van ouds in de lucht komt, want dan kunnenn we al je leuke creatie's weer zien.
    Verder alles goed met je (jullie)??


    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne, ik hoop voor jou dat Karin je weer in blogland terugkrijgt. We zijn heel benieuwd naar de mooie creaties die je intussen gemaakt hebt. Ik duim voor je dat het snel in orde komt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,
    Wat vervelend allemaal zeg, ik had je inderdaad al een tijdje gemist. Ik hoop dat je het met wat hulp weer voor elkaar krijgt. Ik hoop snel weer iets van je te horen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gatver, ik dacht al wat is het akelig stil van die kant maar ja..zomer, warm, kleinzoon, geen zin.......talloze redenen voor een pauze maar dit is BALEN!!!!! Duimen dat het snel weer voor elkaar komt Marianne!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je inderdaad gemist jah.
    En hoe kan het dat je blog weg is dan? Ik ben zelf een tijdje weggeweest dus ik heb niet veel meegekregen. Maar wat een ellende zeg.
    Ik hoop dat je je blog weer terug krijgt en dat we snel weer van je creaties kunnen genieten :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte! Soms is computeren toch lastiger dan je denkt. Komt vast wel weer goed.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannetje, ben afgelopen dragen druk geweest maar ik ben blij weer iets van je te zien...
    Ik hoop dat je snel weer terug bent met je mooie creaties,
    Dikke kus aan julie beiden,
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hej lieve zus,
    Ik ben zóóóó blij weer even iets van je te merken in blogland.
    Oké, het is nog niet als vanouds, maar alle hoop is op Karin gevestigd.
    En als het dan weer goed gaat heb je in ieder geval voorlopig geen gebrek aan spul om te posten.
    Fingers crossed !!!!!

    Héél veel liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai lief ,
    Het begin is er weer, hoop zovoor jouen al je blog volgers dat het weer helemaal goed komt.
    Ik mis jou blog ook heel erg,en vele met mij neem ik aan.
    hopelijk snel weer helemaal goed.
    Liefs van je Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marianne,
    Wat vervelend is dit! Ik weet er alles van, sinds mijn blog dit jaar zo maar verdwenen was... Balen!
    Hopelijk lukt het jou met hulp om alles weer terug te krijgen. Ik heb mijn id moeten opsturen naar blogger, dat hielp.
    Hoe gaat het met jou en Gert? Heb je nog last van je ongeluk? Zijn Gert's bloedwaardes beter onder controle te houden nu?
    Hartelijke groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vervelende toestand rondom je blog, hoop toch echt voor jou (en alle volgers van jou) dat het snel verholpen is.

    liefs.Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via Wendy kwam ik op jouw blog en lees dat je problemen hebt op je blog. Alles uit de site-bar staat idd helemaal onderaan.
    Ik weet ook geen oplossing maar je kunt het eens bij de help-desk van blogger vragen. Ik heb ook eens problemen gehad (kon niet op mijn eigen blog komen omdat er een maleware virus op zat van een andere blogger) en bij de helpdesk kreeg ik alle antwoorden op mijn vragen. Je zou het eens kunnen vragen. Hier is de link: http://support.google.com/blogger/?hl=nl
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey Marianne,
    GELUKKIG dat jij nog leeft,
    het zou niet anders moeten zijn, bah :(
    Jammer voor jou, maar alles komt goed, heeft alleen zijn tijd nodig.
    Ik wens jou veel succes met alles.
    Ik denk aan jou hihihi.
    Ik ben er ook zelde, ik ben aan t genieten van ZOë!!!!!
    Veel liefs........
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)
    PS
    ik kijk nog steeds graag naar jou kaartje, het staat hier nog steeds te pronken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yes!!!! Je bent er weer!
    Eindelijk, we hebben je zóó gemist, blogland is weer wat completer.
    Dikke knuf zus!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOh wat jammer Marianne, ik mis je wel hoor!
    GRoetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen