vrijdag 6 januari 2012

Challenge haar inkleuren bij Copic Marker Europe


Hai allemaal,

Hier ben ik nog even, vanmiddag zat ik nog even te neuzen op diverse blogs en toen zag ik opeens de challenge bij het Copic Marker Europe blog.
Het leek me een hele leuke uitdaging, ik zag alleen dat hij vandaag al afliep...
Een kaart maken kost me nog even te veel inspanning en dat heb ik niet zo een twee drie klaar.
Ik volgde de link naar het blog van Copic Benelux waar Diny diverse haarkleuren laat zien, ik kon het niet laten om toch nog even mijn copic's voor de dag te halen en ook een poging te wagen. Wat een leuke kleurencombinatie zeg, ik heb de kleuren R29,35,37 en 89 gebruikt.


Ook de andere kleuren die Diny laat zien vind ik erg leuk! Helaas heb ik daar niet alle benodigde copic's voor maar ik heb de kleuren gelijk op mijn verlanglijstje gezet!
Dus hierbij mijn inzending, ben heel benieuwd wat jullie van deze toch wel aparte kleurencombinatie vinden. Ik ga nu zeker vaker proberen om eens af te wijken van mijn standaard haarkleurtjes!

Fijne avond en geniet van het weekend!

27 opmerkingen:

  1. wat gaaf die rode kleur en idd lijkt me ook gaaf andere kleuren te proberen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej hej,
    Wat een prachtige "red-head" is dit geworden zeg!
    Ik speel ook vaak op safe met de kleuren die me vertrouwd zijn.
    Dit moet ik écht eens proberen, helemaal super!
    Succes met de challenge.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind hem heel mooi geworden grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt helemaal leuk zo een rode Tilda.
    Net wat je zegt weer eens wat anders dan de standaard haarkleurtjes.
    Ga snel even een bezoekje aan het blog brengen.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze springt er echt uit Marianne....heel gaaf....succes met de challenge!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOh wow dat heb je wel heel mooi gedaan Marianne!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een flitsende haarkleur.
    Gaaf zeg!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg dat ziet er fantastisch uit echt mooi zo met die rode lokken!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gekleurd en het is inderdaad weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi rood is niet lelijk zeggen ze toch???
    Tilda is meestal heel zoet maar nu ineens een hippe chick!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig roodharig meisje en inderdaad weer eens wat anders.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk zo met dat rode haar.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje Marianne, prachtig dat mooie rode haar! Ik wens je nog veel sterkte met het herstel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi marianne
    je haarkleur is wel heel erg goed gelukt!het is nu echt een rooie:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, dit ziet er inderdaad prachtig uit Marianne, ik ben benieuwd welke kleuren kapsels er nog meer gaan volgen op je blog. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marianne,

    Ik vind de kaart en de haar kleuren super geslaagd.
    Fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke tag is dit geworden!! Ik houd wel van roodharigen hoor. Is eens wat anders, moet je zeker vaker doen!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het lieve topper!
    Wat n leuk project heb je gemaakt!
    Super!
    Fijn dat je weer wat kunt hobbyen!
    Ik hoop dat je de challens wint!
    Laat je t weten?
    Dikke knuffel en sterkte met alles!
    Xxx Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat gaaf zeg die kleur haren!!

    heel mooi gedaan!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gedurfd zo maar super gedaan!Ook je vorige kaart ziet er prachtig uit. Fijn dat het je stilaan lukt om ons terug van die schitterende kaartjes te laten zien!!!!!
    Heel veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. He meis,

    Wat een gaaf effect met de rode kleur, heel mooi gedaan! En het is echt een keer wat anders.

    Je kaartje hieronder vind ik ook helemaal geweldig, wat een super mooie kleurencombinatie ook!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ik 'rode' Tilda mooi vind, weet je al...maar wat je niet wist is dat je bij Sketches by Carly allerlei afdrukjes mag gebruiken...je moet je alleen houden aan de schets...ook bij mijn andere 'baas' (Prairie Fairy) mag je met andere afdrukjes meedoen, mits je je maar aan de challenge eisen houdt.....ben benieuwd of ik je tegenkom.....je kunt beide challenges evt ook nog combineren...fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marianne,

    Lekker kinky hoor.
    Het is weer eens iets anders.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow jij kunt wel heel erg mooi inkleuren! Heb even gesnuffeld maar niet alleen haar zag ik!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a great idea to color her hair in pink!

    Thank you for joining our challenge at Copic Marker Europe!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great card - I love the unusual colour of Tilda's hair.

    Thanks for joining us at Copic Marker Europe's Challenge.

    Hugs
    Penni
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Marianne , ik was verbaasd, eigenlijk blij dat je weer een plaatje hebt ingekleurd en hoe. Hoop dat het langzamerhand weer gaat lukken. Fijn dat je meedoet. Wat een lekkere rode meid is ze geworden. Leuk om "out of the box" te durven werken. Fijn dat weer terug bent.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen