zaterdag 30 april 2011

Kaartje voor Destinn zijn tweede verjaardag!


Hallo allemaal,

Dit kaartje hadden jullie nog van me tegoed, ik heb hem voor onze kleinzoon Destinn gemaakt. Vorige maand is hij twee geworden.


Zoals veel kinderen van zijn leeftijd is hij helemaal gek van Cars.


Tja daar moest oma natuurlijk mee aan de slag! Een heel lastige opgave om zijn favoriet Takel in te kleuren...Hoe kleur je nu een roestige auto..?? Pffff wat heb ik mezelf aangedaan zeg, hihi!
Ik heb een kleurplaat van internet afgehaald, van Animaatjes, deze heb ik daarna verkleind.
Zoals jullie kunnen zien heb ik heel wat zitten oefenen, er zijn heel wat uurtjes in gaan zitten voordat ik een beetje tevreden was.
Uiteindelijk heb ik hem ingekleurd met Distress inkt en daarna sommige gedeeltes nog bijgewerkt met de copic's.



Het designpapier is van Best Creation Inc - Transportation, echt leuk jongenspapier!
Het idee van de vlaggetjes heb ik van Nicole, op haar blog heeft ze een filmpje staan met uitleg hoe ze de vlaggetjes maakt. Erg leuk om te doen!
De lettertjes op de vlaggetjes heb ik er met Rub-Ons opgemaakt.


De charm komt van Ria's webwinkel, Ria heeft enorm veel leuke charms, zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen, voor elke gelegenheid kun je wel iets leuks vinden.
Ik heb de charm aan een ronde tag van de tagmaker gehangen, de tekststempel is van Marianne Design (EC0096)en hier heb ik ook weer gebruik gemaakt van de tagmaker.


Op de achterkant van de kaart heb ik nog een stukje designpapier geplakt met mijn naamstempel van Bunny Zoe's Crafts.

En gelukkig, toen Destinn de kaart zag, herkende hij gelijk Takel! Missie geslaagd! hihi!
Wat een heerlijk ventje is het he! Ben echt super trots dat ik zijn oma mag zijn!


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

* Creative Card Crew - Child's Play
* Stamping Scrapping Challenge Central - Anything goes
* Bunny Zoe's Crafts - One for the boy's!

Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige Koninginnedag hebben gehad en genoten hebben van het mooie weer, ik in ieder geval wel! Nog een heel fijne zondag gewenst!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en leuke reacties! Ik geniet er elke keer weer zo van om ze allemaal te lezen, echt super!
Tot de volgende keer!

23 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne dan hier eindelijk de kart met Takel en wat is die gaaf kan me voor stellen dat Destinn heb heel mooi vond en herkende.
    Oohh meid wat heb je een leuke kleinzoon wat een heerlijk mannetje zeg, snap best dat je daar super trots op bent, geniet er maar van ze zijn zo groot.

    Fijne zondag

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel goed geslaagd Marianne!! Heel mooi en vrolijk en wat is het inkleuren goed gelukt!! Je kleinzoon is echt een schatje, ik kan me goed voorstellen dat je een trotse oma bent.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marianne

    wat een superleuk kaartje!!

    erg mooi gemaakt!

    en wat heb je een leuke kleinzoon wat een mooi menneke!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh wat heb jij een schat van een kleinzoon, kan me helemaal voorstellen dat je de trotse oma bent, en het wordt alleen maar leuker he hihi je kaart is een toppertje, helemaal leuk die takel op je kaart,heel goed gelukt hoor, fijne dag meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaartje geweldig leuk geworden,en wat een heerlijk jochie is je kleinzoon snap dat je daar reuze trots op bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart erg leuk idee om het zo van een kleur laat te maken.ga ik zeker ook nog eens doen voor mijn neefje.fijne dag.lfs agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon!! Prachtig gekleurd!! Je kleinzoon ziet er ook echt schattig uit. Wat zal je trots zijn!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooooaaaaauuuuwwwww wat knap heb je dat gedaan!!!! Die takelwagen is echt super gekleurd, net zoals die vaten!!!!
    Geniet van het "oma"-schap,hij ziet er erg gelukkig uit, jullie ventje!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo marianne
    wat een leuke en stoere kaart voor je kleinzoon!
    fijne dag en groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha trotse Oma!!!!
    Terecht hoor als ik de foto's zo bekijk, enig manneke!!!
    Je kaart is helemal te gek met dat achtergrond papier en die super ingekleurde auto!! Je brengt me op een idee want de kleine Moritz van mijn nicht wordt in juni 2 en is GEK op tractors...ik ga dus ook eens speuren op internet en mijn best doen!

    Lieve groetjes, Iree

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De mooiste beloning is toch wel het snoetje!
    Heel mooi gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fabulous card - seeing your Grandson takes me back to my Son at the same age - wonderful time!
    Thanks for joining us at CCCC this week.
    Best wishes, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is super, zo wel kleinzoon destin als je kaartje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, daar heb je je niet laten kisten, want de inkleurstrijd heb je gewonnen, hoor! Het is een superkaartje en je kleinzoontje een erg lief en leuk mannetje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie kleinzoon! Hij is leuk om te zien. Lief, zijn ze op die leeftijd, lekker ondernemend en beginnen te praten (-:
    Als ik je kaartje voor hem zie, wordt ik al vrolijk. Ik kan me dus goed voorstellen, dat een echte Cars fan hiervan geniet! Mooi ingekleurd.
    Fijne avond nog,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne,
    Wat een super gave kaart heb je gemaakt!
    Echt super leuk, die kleuren, ik vind m echt heel gaaf!
    Dat vinden kids altijd leuk als je iets voor ze maakt.
    De kleurtjes spreken dat kleine mannetje natuurlijk ook wel aan.
    En al oma.....wat leuk!
    Geniet maar heerlijk van je kleine mannetje.
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kleinzoon is om op te vreten zeg.
    Ook je kaartje is erg leuk geworden.
    Ik vind dat het inkleuren ook erg goed gelukt is.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kaart Marianne! Kan me voorstellen dat je er even voor moest gaan zitten maar het is super goed gelukt! Nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon, wat een bink!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hej hej,
    Wat een heerlijke kaart is het geworden!
    Hij is méér dan mooi ingekleurd ; en ik kan het weten want ik zie dagelijks meerdere Takels!
    Het was inderdaad een giga~klus, maar als je dan dat koppie ziet, is het het meer dan waard.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne,

    Wat heb je dit gaaf gedaan!
    Ik begrijp het helemaal dat dit een schot in de roos was!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gewelidig meis , super hoor cars die van mij was er ook fan van , maar nu is het buurman en buurman hihi,, ene gefeliciteerd je heb een candy gewonnen bij durvina, super hoor veel plezier ermee liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat is dit een leuke kaart geworden Marianne. Ik vind hem helemaal top ook de achterkant, leuk die kleurtjes. En je kleinzoon wat een snoepje is dat!
    Gefeliciteerd nog.
    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow! What an adorable card! THanks for joining us at SSCC! : )

    BeantwoordenVerwijderen