zondag 6 februari 2011

Kaartje voor Yvon en Award gekregen van Marianne Louise!


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag het kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor Yvon, Yvon is 14 februari jarig en heeft daar een leuke candy aan verbonden, dus ik zou zeggen, ga nog even snel een kijkje nemen op haar blog! Yvon je kaartje is op de bus hoor en ik wens je alvast een heel gezellige verjaardag en heel veel mooie kaartjes!

Het recept van de kaart:
Designpapier: My Mind's Eye - Pretty Please
Stempel: Magnolia, Merry Little Christmas - Secret Tilda
Stansen/Mallen: Nestabilities Standard Circles Large
Tekst: clearstamp Marianne Design
Versiering: Bradjes - Hoekje - stiksteekjes - Metalen tag van de tagmaker
Inkleuren: Copic's


Ik heb onderstaande sketch van Create4fun gebruikt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge:

* Create4fun - de Sketch

Dan heb ik nog een super leuke Award mogen ontvangen van Marianne Louise! Heel erg bedankt Marianne Louise, ik vind het altijd een hele eer en ben er erg blij mee!

Deze Award is bedoeld om blogs onder de aandacht te brengen.
Je plaatst de afbeelding van de Award op je blog en kiest daarna 3-5 blogs die jij graag onder de aandacht wilt brengen.
De eerste aan wie ik de Award graag wil geven is Angelique, Angelique is pas begonnen met haar blog en ze maakt super mooie creaties! Ik zou zeggen ga allemaal eens een kijkje bij haar nemen!
De tweede aan wie ik de Award graag wil doorgeven is aan Suze, ik ben al geruime tijd volgster van Suze en ik geniet elke keer weer zo van haar creaties, bedankt voor de inspiratie elke keer weer! En dan de derde persoon aan wie ik de Award graag wil geven is Wendy, ik kijk mijn ogen elke keer weer uit op haar blog, ze heeft in een korte tijd zo'n eigen stijl weten te ontwikkelen, echt super! Haar kaartjes hebben altijd een heel romantische inslag en zitten vol met prachtige details!

Bedankt dames voor de inspiratie die jullie me geven met jullie prachtige creaties!

Dat was het weer voor vandaag, succes allemaal met de werkweek!
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Heel mooi!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    wat een schitterende kaart!

    heel mooi gemaakt en mooi afdrukje!

    succes met challenge!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke creatie heb je weer gemaakt, er mooi.

    hugs samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje, mooi met dat randje! En gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje Marianne en die stiksels rond het afdrukje, superrrr!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Marianne....je hebt Tilda heel mooi gekleurd...en je metalen tag vind ik helemaal het einde!
    Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd over het lettertype...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    een hele leuke kaart.Dit papier blijft leuk he.
    Fijne dag nog.GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je award! Je hebt hem verdiend! Wat een leuk kaartje is dit! Prachtig papier en een lief afdrukje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief, vrolijk verjaardagskaartje! En gefeliciteerd met je award.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marianne,
    Van harte gefeliciteerd met je award!
    Dik verdiend naar mijn idee.
    En echt een prachtige kaart heb je gemaakt voor Yvon.
    Ik ben benieuwd wat ze er van vindt.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh wat een schattige kaart Marianne mooie kleuren en zo helder prachtig.
    Gefeliciteerd met je Award het is wel verdient.
    En bedankt dat ik hem van je heb gehad voel me vereerd hoor jeetje Dank je wel

    Liefs Suze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Marianne,

    Dank je wel alvast voor deze mooie kaart.Ga vast voor de brievenbus liggen hihihi.Heb gelijk even op de andere blogs gekeken die bij jou vermeld werden.Mooie dingen weer gezien.Leuk he al die inspiratie opdoen mag alleen wel een leven erbij hebben om alles te maken.Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje marianne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super gave kaart zeg , zo mooi zacht gekleurd , en dat je het geduld er voor heb om dat er op te borduren hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo hey, dit is weer een super mooi kaartje! Wat een leuke kleurtjes ook. En je hebt Tilda echt prachtig ingekleurd, knap hoor!
    Ik wil je nog bedanken voor de award, ben er erg blij mee!Lief dat je aan me hebt gedacht..

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke kleuren. Vind je stiksel om het afdrukje heeeel erg leuk!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne, Een heel mooi kaartje hoor! Mooie kleuren.
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatje! Zo leuk dat geborduurde randje rondom Tilda.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne,

    Lief kaartje en proficiat met de award !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen