zaterdag 21 augustus 2010

100 volgers!! en een kaartje voor Nicole


Hallo allemaal,

Jee, wat een leuke verassing toen ik vanmorgen mijn blog bekeek!! 100 volgers!!
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie trouwe berichtjes, echt super leuk om alle reacties steeds weer te lezen!
Mijn blog bestaat nog geen jaar en ik had nooit gedacht dat ik het zo ontzettend leuk zou gaan vinden! Mede dankzij jullie geeft het scrappen en bloggen me zo veel vreugde! Ik hoop hier nog heel lang van te mogen blijven genieten!!

En dan heb ik vandaag ook nog zo'n super gezellige dag gehad!! Samen met mijn vriendin Wendy en mijn moeder ben ik naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen in Zwolle geweest. Wat hebben we weer een hoop gezien en genoten!
We waren mooi op tijd en het was nog vrij rustig zodat we nog even lekker rond konden kijken in alle rust. Eerst zijn we even op zoek gegaan naar Nicole. Ik had bovenstaand kaartje meegebracht voor de candy die je op haar blog kunt winnen.
Ik had een beetje het gevoel van vroeger, dat je je werkje inlevert bij de juf, hihi!Moet zeggen dat ik flink aan het stoeien geweest ben met dit kaartje, wilde hem uiteraad op mijn allermooist inkleuren! Ik blijf het nog heel lastig vinden om te zien hoe schaduwen vallen en welke kleuren ik het beste kan combineren met elkaar. (Ben weer naar huis gegaan met een aantal goede tips en adviezen van Nicole, bedankt Nicole!)

Voor dit kaartje heb ik me laten inspireren door twee andere kaartjes, een kaartje van Nicole waar ze dit papier ook bij had gebruikt, kon ik mooi afkijken welke kleuren daar het beste bij paste. Ik heb dan wel niet alle kleuren maar kwam een aardig eind in de goede richting. Om te zien waar de schaduwen zouden vallen heb ik een ingkleurd plaatje van Ingrid gebruikt. Zij kan ook wel zo geweldig mooi inkleuren! Dus bedankt dames voor de inspiratie.

Het papier dat ik gebruikt heb is van BasicGrey, Olivia. Wat een leuke lijn zeg!!
Het afdrukje is van Magnolia, Tilda with peony. Verder heb ik gebruik gemaakt van de EK succes pons, double crochet lace. Voor de afwerking van de kaart heb ik nog bloemen, een charm, spacers en bradjes gebruikt. De tekst heb ik op de computer gemaakt.

Ben heel benieuwd wat jullie van het kaartje vinden! Ik wil jullie nog heel hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige berichtje. Leuk te lezen dat jullie Arrigio ook zo'n prachtig dier vinden! Ja, hij is ook echt mijn grote liefde (na mijn man dan he, hihi!) Arrigio is een Engels volbloed en we hebben hem 16jaar geleden zelf gefokt. Daardoor heb je zo'n hechte band met elkaar, je voelt elkaar precies aan. Ik blijf het een groot voorrecht vinden om elke dag van hem te mogen en kunnen genieten! Morgen hoop ik weer een fijne bosrit met hem te gaan maken in Kootwijk, het is daar wel zo prachtig en ik ben heel benieuwd hoe de heide al mooi paars kleurt!

Ik wil iedereen nog een heel fijne avond en zondag wensen!
Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog, bedankt en tot de volgende keer!

24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtkaartje Marianne! Ik vind m echt hartstikke mooi. Hele mooie papiertjes en kleurtjes heb je gebruikt, en ook heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat je naar Zwolle bent geweest, heb je veel leuke spullen gekocht? Ik moet nog een weekje wachten, dan ga ik naar Den Bosch, is voor mij een stuk dichterbij :)
    Veel plezier met de bosrit morgen, ze hebben mooi weer voorspeld dus ik zou zeggen geniet er lekker van :)
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuw wat een super mooi kaartje en je hebt het heel mooi ingekleurd en de kleurtjes passen zo goed bij elkaar. Ja ik ben ook benieuwd naar je mooie spulletjes ik moet ook nog een weekje wachten want ik woon maar 7 km van Den Bosch af. Veel plezier morgen met de bosrit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai lief,
    Ja zeker het was een heel gezellige dag zo met elkaar, je ziet zoveel en wil alles wel kopen, maar je moet een keuze maken.
    Je kaart is vind ik heel mooi geworden.
    Geweldig hoor HONDERD volgers op naar de volgende!!!!!
    Liefs van mij Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor 100 volgers en je kaartje is prachtig geworden erg mooi papier ook gebruikt.

    Fijne bosrit morgen,gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Marianne! Echt een heel leuk kaartje is het geworden. Inderdaad heel leuk papier van Basic Grey, lekker vrolijk. Ik vind dat je het Magnolia stempeltje heel mooi hebt ingekleurd! Ik blijf het ook best moeilijk vinden dat inkleuren en dan met schaduw hoor. Ik was donderdag in Zwolle, vond het ook erg leuk! Heerlijk zo'n dagje toch! Fijne zondag, geniet van je bosrit want het wordt lekker weer! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Marianne
    Ik had het je al gemailt maar echt je kaartje en vooral je tekst hebben diepe indruk gemaakt. Ik vind dat je echt trots mag zijn op je kaart want het is echt een plaatje geworden. Ik ben e r torts op dat ik hem van jou mocht ontvangen, dankjewel lieffie !!!

    Diiek zoen aan jou en die schat van een moeder van je !!!!!

    Nicole ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,

    wat een prachtkaartje en kan geloven dat je je net terug een schoolmeisje voelde, hihi.

    En nu ga jij heel hard lachen met mij, maar door te lezen dat je mensen bedankte voor de reacties op uw paard, dacht ik is dat HAAR paard, whahaaa, ik dacht écht dat je een plaatje af internet had gehaald als voorbeeld, ik ken niks van paarden, heb er ook schrik van, mijn dochter daar in tegen, wil paardrijden, maar UW paard dus, hihi, ziet er prachtig uit!!!! een plaatje dus als je het ziet staan,hihi.
    Hopelijk verstoord het weer je rit morgen niet, geniet ervan hoor!

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is very sweet Marianne, beautiful colours!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje prachtig geworden hoor.
    Het resultaat van het inkeuren is ook super goed.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een mooi kaartje geworden zeg, echt heel erg leuk papier, het kaartje "klopt" gewoon helemaal!!
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een looie kaart, en gefeliciteerd met je 10 volger! Ben je hier al wezen kijken? http://sandraatsjuh.blogspot.com/2010/08/even-heel-iets-anders.html
    ook een paardefan die kaarten maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Marianne! Enne Gefeliciteerd meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart.En je hebt het mooi ingekleurd hoor,niks mis mee.Enne heb even naar je prachtige volbloed gekeken.Nou schitterend beessie hoor.En blijf ervan genieten he.Jij ook een fijne zondag.GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kleuren is je goed gelukt!! Mooie kaart is het geworden!
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes en hopelijk een mooie rit op je prachtige paard! Het is daar zeker mooi, ben er ooit geweest.
    Wat leuk dat jullie hem zelf hebben gefokt,kan me voorstellen dat je dan een band hebt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is werkelijk prachtig geworden zeg, die randpons vind ik ook erg mooi erbij. Haha, ik moest wel lachten hoor, toen je vertelde hoe jij je voelde toen je de kaart bij Nicole in ging leveren. Maar ik snap het best. Ik moet nog even wachten want ik ga met mijn vriendinnen naar Den Bosch toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwie, je kaart is prachtig! Daar zal "de juf" wel heel tevreden over zijn, want je hebt heel mooi gekleurd. En bedankt voor je lieve compliment :-)
    Fijne dag verder.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje Marianne, heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie dat inmiddels al de 100 gepasseerd bent leuk hoor.

    Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooie kleurtjes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Marianne,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    En wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne, ik vind dat je heel mooi kan inkleuren. Het valt echt niet mee om schaduwen ed. goed te krijgen. al snel worden het hele vlakken en dat is nou net niet de bedoeling. Ik ga op zoek naar je paard want ik ben ook gen op paarden hoor. GRoetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hej Marianne,
    Wat een heerlijke kaart en ondanks jouw eigen twijfels erg mooi ingekleurd.
    En dan nu : al 100 volgers!
    Gefeliciteerd hoor!!!
    Ik had van mama al gehoord dat Zwolle een groot succes was.
    Heerlijk toch, zo samen genieten van je hobby.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Ik vind dat je heel mooi inkleurt met de copics hoor, ben er zelf nog lang niet zo handig in. Wat een mooi paard heb je...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt, hele leuke kleuren, zo wordt de stempel heel anders dan wanneer je pasteltinten gebruikt, mooi papier ook xxx els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowww schitterend kaartje! Prachtig ingekleurd met supermooie kleurtjes!
    Gefeliciteerd met je 100 volgers!
    Veel scrap en blogplezier!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen