maandag 26 juli 2010

Grattis på födelsedagen! / van harte gefeliciteerd met je verjaardag!




Hallo allemaal,

Dit met Zweedse snoepjes gevulde doosje heb ik voor mijn zusje Yvonne gemaakt.
Ze is een enorme Zweden fan, en toen ik laatst bij de Lidl deze snoepjes uit Zweden zag moest ik ze natuurlijk voor haar meenemen!
Ze is snel jarig en ik heb daarom dit doosje voor haar gemaakt. De tekst op de achterkant van het doosje is weer in het Zweeds, vond dat wel toepasselijk.
Ze is pas in Boras geweest bij de Magnoliashop! Ben heel benieuwd naar haar verhalen. Ze is wat ik begrepen heb met 3 tassen vol weer naar buiten gekomen!!

Goed dan het doosje; ik zag dit model staan op het blog van Petri, op haar blog kun je ook een link vinden naar de werkbeschrijving. Met dit doosje wil ik graag meedoen aan de challenge van het challengeblog een hoop inspiratie. De opdracht was, alles behalve een kaart.
Het papier is van Tilda, en komt uit de serie Lavender.
Het hengsel is bevestigd met brads. En om het dekseltje er af te kunnen pakken heb ik een stukje lint door een eyelet gemaakt.
Het venster is uitgestanst met de Nestabilities Classic Scalloped Rectangles Large. De delen die eruit kwamen heb ik gebruikt voor de achterkant van het doosje.
Voor de afwerking heb ik nog gebruik gemaakt van een stukje Mica (venster) en nog een paar bloemen, bradjes en spacers.

Leuk dat je weer langs kwam op mijn blog en tot de volgende keer!
Een heel fijne dag gewenst!
En voor degene die vakantie hebben gekregen, geniet er van!!




(oja, Esther nog heel erg bedankt voor de uitleg, zoals je ziet is het me gelukt om mijn naam in schrijfletters onder mijn bericht te krijgen)

17 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk doosje Marianne, ik ga hem onthouden voor iemand die van kersenbonbons houdt!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs schattig en mooi doosje!! Heel mooi in elkaar gezet en natuurlijk een supercadeautje!
    Knap, die Zweedse tekst.
    Succes met de challenge!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig tasje heb je gemaakt super zeg, prachtig papier en leuk met die zweedse tekst ze zal er erg blij mee zijn als je het haar geeft,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat gaaf gedaan Marian!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi doosje en wat
    leuk dat je meedoet

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,

    ik vind je doosje geweldig goed gelukt, zo'n mooi kleuren en versieringen. Die zus van jou gaat niet weten wat haar overkomt met zo'n mooi geschenk, prachtig!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,
    wat een schattig doosje met erg mooi papier!
    en wat goed dat je de tekst in het zweeds hebt vertaald...erg leuk gedaan
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai lief wat leuk dat je het al laat zien!!!!!
    Hij is ook SUPPERgaaf geworden hoor,
    kan nog veel van je leren.
    Maar vergeet niet je verlanglijstje te maken voor woensdag, anders moeten we terplekke wat bedenken,(hihihi)
    Liefs van je Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeej Marianne

    Wat een leuk doosje zeg .
    Ik ga zo gelijk eens kijken bij petri.
    Je zus zal er wel blij mee zijn!!
    En wat gaaf dat ze bij de magnoliashop is geweest!!! *Jaloers* hahaha

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    Jouw doosje is ook ontzettend leuk geworden zeg...mooie kleurtjes!
    Je zus zal er vast blij mee zijn!!

    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marianne!

    Wat een mooi doosje is het geworden joh! Ook heel mooi papier van Tilda!
    Grappig dat je ook nog Zweedse snoepjes hebt gekocht. Echt een leuk cadeautje voor Yvonne!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt geweldig leuk je doosje geworden.
    Ik heb je een mailtje gestuurd.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterend gemaakt Marianne,zo mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk tasje, daar zal je zus wel blij mee zijn.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gaaf doosje, prachtig en super origineel is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOOOOOOHH, wat ben ik een bofkont met zo'n lieve zus.
    Hij is werkelijk fantastisch!
    En tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het niet bij die 3 tassen is gebleven; samen met Els en Hans zijn we een half uur voor sluitingstijd nog teruggegaan voor de puntjes op de I. Hi HI.
    Ze moesten ons er bijna wegtrappen.

    Liefs van een dolgelukkige Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen