vrijdag 2 april 2010

Scraptalk Challenges





Hallo allemaal,

Vorige maand heb ik de tweede prijs gewonnen bij de challenge van Scraptalk Challenges en daarmee had ik een plekje gewonnen als gast-designer voor de maand april voor de nieuwe challenge.
Nou ik vond het een hele eer en een uitdaging om dit te mogen doen!
Ik heb twee kaartjes gemaakt, vond het lastig om te kiezen dus heb ik de keuze aan hen overgelaten welke ze zouden plaatsen.
Hoop dat er weer veel inzendingen binnen gaan komen de komende maand. Voor iedereen die mee gaat doen, veel succes!

Het bovenste kaartje heb ik gemaakt voor Nina, ze is onlangs 11 geworden en het wordt al een echte meid! Vandaar deze meidenkaart. Het papier dat ik gebruikt heb, heb ik los gekocht en paste perfect bij de opdracht voor de challenge; maak gebruik van de kleuren bruin,roze en blauw. Het afdrukje is van de Greeting Farm, en komt uit de Miss Anya collection.

Het paaskaartje heb ik gemaakt met papier van Karen Foster design, Bunnies en Lace. En het afdrukje komt uit de paasserie van Magnolia, Hello Tilda.

Voor beide kaartjes heb ik gebruik gemaakt van de Nestabilities Classic Ovals Large en de Classic scalloped Ovals Large. De kaartjes heb ik afgewerkt met bloemen en bradjes en spacers. De tekstjes heb ik op de computer gemaakt.

De laatste 2 weken ben ik erg druk geweest om een aantal kaartjes af te krijgen, deze houden jullie nog even van me tegoed. Ik hoop nu weer wat meer tijd te gaan krijgen voor het bloggen, tja je moet af en toe keuze's maken...

Iedereen bedankt voor het langskomen op mijn blog en graag tot de volgende keer!
Een heel fijn paasweekend gewenst!

Liefs,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. hoi Marianne wat een schatjes van kaarten en de stempeltjes hihihi te gek.
    Mooie vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.
    Fijne paasdagen.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, Marianne leuk hoor je kaartjes het ziet er weer gezellig uit.
    Doe maar even rustig aan we wachten wel hoor op het volgende kaartje.
    Liefs van mij mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kaartjes zijn heel schattig en mooi! Ook voor jou en je familie fijne Paasdagen, groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pff zou het ook heel moeilijk vinden om te kiezen tussen die twee prachtige kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaarten heb je gemaakt! Jij en je familie ook hele fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn allebei heel leuk.
    fijne paasdagen,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaarten weer! prettige paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne, ik had je al gemist, jekaartjes zijn allebei erg mooi, ze moeten ze maar gewoon allebei plaatsen! Hele fijne Paasdagen, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn beide prachtig geworden. helemaal super zeg
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn twee prachtige kaartjes geworden!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk die kaarten. Het papier met het konijn is erg schattig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zijn zijn weer erg leuk geworden!
    Fijne Pasen!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja, da's weer moeilijk kiezen.
    Ik vind ze beide leuk; maarja, ik heb een zwak voor konijnen.
    Euh....... nee, ik kan toch niet kiezen.
    Geweldig zusje; ik ben trots op je.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen