maandag 28 februari 2011

Friends are Flowers that brighten our day!


Hai allemaal,

Zo weer een nieuwe werkweek aangebroken, ik heb een heerlijk weekend gehad! Onze kleinzoon heeft bij ons gelogeerd en wat hebben we weer genoten van dit kleine manneke! Het huis is nu weer zo stil en leeg zonder hem...getsie!
Afgelopen weekend ben ik dus niet echt aan scrappen toegekomen maar heb nog wel dit kaartje afgemaakt.
Ik heb onderstaande sketch van Everybody-art-challenge gebruikt.


Het recept van de kaart:
Designpapier: Magnolia - Something Old, Something New
Stempel: Magnolia, You are so special - Will you be my valentine Tilda
Stansen/Mallen: Nestabilities Standard Circles Large en de Classic Scalloped Circles Large
Tekst: Clearstamp van Hampton Art - Kelly's Sentiments
Versiering: bloemen, bradjes, spacers en metalen hoekjes
Inkleuren: Copic's

Afgelopen zaterdagochtend ben ik nog even naar de beurs in Arnhem geweest, vond het een leuke beurs! Uiteraard moest ik even bij de kraam van Scrap&More langs, het was nog lekker vroeg en Angelique had toen nog even de gelegenheid om me wat tips te geven over het inkleuren. Ik vind namelijk de achtergrond altijd zo wit bij het inkleuren met de copic's. Angelique liet verschillende technieken zien en eentje daarvan heb ik gelijk maar uigeprobeerd op dit afdrukje dat ik thuis al ingekleurd klaar had liggen. Ik heb met de lichtste kleur waar ik haar jurkje mee heb ingekleurd een schaduwrandje gezet en daarna met een marker uit dezelfde serie maar nog een teint lichter dit weer uitgewerkt en op het laatst nog iets met de blender. Hoop dat je het op de foto kan zien, ik vind het best een leuk effect geven. Dank je nog voor de demonstratie Angelique! Ik ga er lekker mee aan het oefenen!


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
* Everybody-Art-Challenge - de sketch
* Sentimental Sundays - Anything goes
* Wild Orchid Challenge - Anything goes
* Stamp Something - Something with Flowers

Ik wil jullie allemaal weer heel erg bedanken voor alle lieve en leuke reacties!
Aankomend weekend heb ik al weer iets leuks op de agenda staan, ik ga samen met mijn moeder, mijn tante en mijn vriendin Wendy naar de demo-dagen van Doe@ding in Spijkenisse. Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest en vond het super! Dus wie weet mochten jullie ook gaan, zien we elkaar nog wel in Spijkenisse, ik kijk er al weer enorm naar uit!
Tot de volgende keer!

36 opmerkingen:

  1. prachtig in deze kleurtjes is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je super gelukt zie ik wel! prachtig heb je dat gedaan! en ohhh ben helemaal verliefd op je kaart, precies helemaal in mijn kleurtjes, zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    wat een super mooie kaart!

    heel erg mooi van kleur en zo leuk met die bloemen!

    heel mooi gekleurd!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat een super mooi kaartje en
    je hebt het zo super mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart. Leuk he zo'n klein ventje in huis, genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart zeg, en een hele mooie schaduwrand zit eromheen hoor. Tja, Angelique kan er wat van he! En ik lees over je kleinzoon, haha...ik ben maar 3/4jaartjes jonger dan jij, maar een kleinkind is er nog lang niet hoor. Maar 't lijkt me t.z.t. wel heel leuk hoor, lekker genieten he. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk kaartje weer geworden.
    Ik heb er ook zin in vrijdag en zaterdag,ik ga jullie zien.
    Gezellig.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en super leuk deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje. mooie kleuren.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gelukt, je kleurtechnieken! Prachtig kaartje, die kleurtjes en de mooie details!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje Marianne!! Hele mooie hoekornamentjes heb je gebruikt!
    Wat fijn dat je tips hebt gekregen voor het inkleuren! Altijd handig!
    Veel plezier dit weekend!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje Marianne!! Het kleuren is je goed afgegaan! Heel veel plezier aankomend weekend!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een mooi lief kaartje geworden Marianne, en je ziet inderdaad de schaduw!
    Een heel fijn weekend, geniet ook voor mij.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een heel mooi kaartje geworden. Mooie kleuren!
    Die schaduw is ook heel mooi gelukt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje.

    Groetjes,

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne. Wat is dit een lief kaartje . Een woord prachtig.
    Liefs Coosje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,

    Wat een super lief,leuk kaartje.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterende kaart marianne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat een beauty is het weer geworden! Wat een prachtige rustige tintjes en je hebt de schaduw heel mooi gedaan hoor! Ook die metalen hoekjes maken de kaart helemaal af, super!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauww marianne wat is dit een schatje, mooi gekleurd en zo met dit prachtige papier een heel mooi geheel.
    Wat leuk dat je ook weer komt Marianne leuk dat ik je dan weer zie, en dan kan ik nu ook kennis maken met Wendy leuk heb er zo,n zin in.
    Wordt voor mij wel een druk weekend want zaterdag is ook onze dochter jarig dus eerst de heledag in Atlas hotel en s avonds een huis met visite, nou een zondag ben ik dus niet waard hiii maarja zou het voor geen goud willen missen.
    Tot dan.

    Liefs Suze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gedaan Marianne, de hele kaart en het papier zijn geweldig. En je randje achter het afdrukje is prima gelukt hoor.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai meis je kaart is heel mooi geworden!!!!
    En nu nog even wachten, maar het is zo snel Zaterdag en dan gaan we echt GENIETEN hoor, heb er zin in.
    liefs van Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  23. KWIJL!!hihih Wat een schatje en zo mooi ingekleurd!! Ik vind em helemaal geweldig!
    Zie je gezellig van het weekend!
    Ik heb er zin in!

    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwie, wat een mooie chique kaart! Prachtig in die monochrome kleuren. En je vorige Tilda kaart is ook super leuk :-)
    Heerlijk als opa en oma genieten van een weeekendje oppassen, da's ook weer genieten voor de papa en mama...
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is a gorgeous card! Thank you for joining our Anything Goes challenge at Sentimental Sundays .

    ~Cheryl~

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje Marianne,mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. OOOHH wat een schatje is het geworden Hele lieve zachte tinijes.Volgens mij is de schaduw prima gelukt!!Maakt het net iets meer he??Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hej hej, wat een prachtige kleuren en helemaal af met dat schaduwrandje!
    Ik duim voor je, voor de challenge.
    En alvast héél veel plezier, zaterdag.

    Veel liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart Marianne,zo lief en mooi ingekleurd die stempel.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Waaw, zo'n mooi kaartje met deze zachte kleuren. Prachtig papier en zo'n leuke versierde hoekjes, echt knap!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Erg mooie kaart! Hij is helemaal in evenwicht qua kleur en design. Prachtig!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marianne,

    Ik zag je kaart staan bij een van de challenges.
    Wat is het een schatje, die kleuren zijn echt prachtig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ow Marianne, het lijkt wel een eeuwigheid dat ik een reactie naliet...bloos!Ik zag alles wel voorbij vliegen in de googlereader,maar het zijn er weer zoveel!!!Ik schaam mij als ik al jouw reacties lees, jij neemt wel de moeite om wat te schrijven en dan nog op bijna al mijn werkjes...schaam-*bloos*-schaam!
    Je doet het zo goed!!!Prachtig al jouw werkjes!!!!En je kleurwerk is stukken beter!!!
    Het konijnen stempeltje is van "Nellie Snellen". Er zijn er nog drie anderen die super schattig zijn! En er komen binnenkort nog leuke piraatjes van!Ze zijn allemaal superschattig!!!!(en niet duur)
    Ik wil je nogmaals mijn dank en excuses aanbieden!
    Verder wens ik je nog een fijne zondag toe!!!Heel veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen